You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precies. Geeft de inruilwaarde van de daarmee uitgeruste 'Classics' en pre-facelift modellen ook weer een duwtje in de goede richting.Kijk zo worden duo chargers ineens interessant
@hans
Vermoedelijk is niet alleen de aansluiting van belang maar ook de batterijarchitectuur.
Als je de 96 cellen van een BMW i3 aan een SuC hangt en er 120kW op zet zullen ze verdampen.
De tesla batterij heeft meer dan 7000 cellen en kan de binnenkomede stroom daarover verdelen.
Dat het slechts klanten hier mogen laden.over staat er bij
"Available for patrons only. Please see valet"
Enig idee wat ze hiermee bedoelen.
Idd, ben toch heel blij dat ik die heb laten retrofitten na een half jaar. (Kon nog tegen fabrieksprijs toendertijd)Kijk zo worden duo chargers ineens interessant
Precies. Geeft de inruilwaarde van de daarmee uitgeruste 'Classics' en pre-facelift modellen ook weer een duwtje in de goede richting.
DC bij Mövenpick hotel Voorburg A12
3 x 22kW - 102 km/u laden - check!
Heerlijke koffie - check!
DC bij Mövenpick hotel Voorburg A12
3 x 22kW - 102 km/u laden - check!
Heerlijke koffie - check!
En toch kan ik mij niet voorstellen dat "ieder een netwerkje voor zich" de meest efficiënte manier is om de laadinfrastructuur uit te bouwen.Men zou best elkaars netwerk tegen betaling moeten kunnen gebruiken.
In België en Nederland is de MS veruit de meest verkochte EV, maar Europees liggen de kaarten anders.
Het netwerk van superchargers is iets anders: dat geeft de MS een concurrentieel voordeel en maakt van de MS een uitstekende reiswagen. Bovendien zijn er ook technische argumenten om de overige EVs niet zo'n hoog vermogen te laten laden.
Maar destination chargers zijn in principe compatibel met alle overige EVs, behalve dan de Leaf met zijn type1 aansluiting.
Op de site van tesla kan je ook als Tesla bestuurder een suggestie voor een locatie sturen.
Ik heb alvast het hotel in Slowakije opgegeven waar ik in juli heen ga
En werkt dit nu inderdaad hetzelfde als een supercharger (behalve de laadsnelheid natuurlijk): dus inpluggen en hij gaat vanzelf laden?DC bij Mövenpick hotel Voorburg A12
3 x 22kW - 102 km/u laden - check!
Heerlijke koffie - check!