TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Eet- en Drinkgelegenheden in nabijheid van SuC + eventuele incentives voor Tesla eigenaars

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Firebird, Aug 16, 2016.

1. Firebird

Firebird Active Member

Misschien handig om onze ervaringen hieromtrent te bundelen in aan aparte thread.

Kunnen we elkaar helpen om te weten waar lekker kan gegeten worden en waar je beter niet binnenstapt.
    Alsook welke plaats een Tesla deal of korting aanbiedt.

Misschien gaan we de dichtste plaats binnen en is er net om de hoek iets veel beters te vinden… .

Mijn eigen ervaringen zijn nog niet zo uitgebreid, maar toch alvast dit:

Gent:

Bij de Holiday Inn Express is er de Bistro/bar en Restaurant D-Lice.

PLUS: Het eten is van goede kwaliteit voor een aanvaardbare prijs
    PLUS: Op alle menu's krijg je 10% korting bij vertoon van je Tesla Fob, voor ALLE personen die met je mee zijn. Korting wordt niet gegeven op drank.
    PLUS: Goede bediening en vriendelijk personeel

MIN: Veel aan een gesloten deur gestaan !
    MIN: Veel is het Restaurant gesloten en heb je enkel de beperkte kaart van de Bistro.

Alternatief:

Campanille: daar moet je het stellen met een niveau 'baancafé', keuze beperkt. Geen incentives voor Tesla

2. DimiVdb

DimiVdb Member

Ik heb nog een alternatief aan SuC Gent op 300m. Als je bij het verlaten van de supercharger de grote baan naar rechts neemt (dus niet richting autostrades) kom je na 300 meter aan een Chess Café aan de rechterkant waar je voor een vaste prijs zoveel kan wokken als je wil.

3. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

bedankt voor de tip,
    Het is wel eerst 300m wokken tot daar.:p

4. Koen De Smet

Koen De Smet Member

Dat is een groot voordeel, inderdaad.

Sinds ze de kindermojito ontdekt heeft in Gent, vraagt de dochter steeds voor een pitstop. Aanrader. Maar inderdaad vaak voor gesloten deuren.

5. Ipe

Ipe Member

Norre Alslev: Hos Kejserinden aanrader, verzorgd eenvoudig eten voor schappelijke prijs
    Chateauroux: Le Relais Saint-Jacques, goed restaurant, wel aan de prijs en je zit er al snel een uurtje. Dat is niet erg want het is een eind naar de volgende SuC. Je kinderen een franse opvoeding geven helpt, dan blijven ze rustig zitten.
    Eindhoven: Ga nooit naar het buffetrestaurant van vd Valk, het is er vies en duur.
    Lille Novotel: het tapasbuffet zag er heerlijk uit helaas had ik al gegeten. Ik kreeg geloof ik wel 10% Tesla korting op de koffie.

6. KristofL

KristofL Member

Gaat er iemand dit bijhouden in de openingspost misschien? Als het draadje in de tientallen pagina's gaat wordt het niet meer overzichtelijk... en gaan er ook steeds dezelfde vragen gesteld worden.

7. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Auxerre: Courte Paille heeft koffie die niet te zuipen is. Novotel was in de koffiecorner de laatste keer helemaal geen bediening te vinden. De koffie bij de Kyriad is een stuk beter.

8. Desiré

Desiré Member

Er was "iemand" (Maurice?) bezig met een website, misschien past het daar om dit overzichtelijk weer te geven. Ik vind het op zich een goed initiatief want zo kun je een beetje zien wat de "betere" stops zijn als je onderweg bent. Kun je er rekening mee houden.

• Like x 1
  9. nico180

nico180 Member

is een wiki daar niet goed geschikt voor?

of een simpele mobiele app, omdat ik niet altijd laptop wil open klappen om te melden of info op te halen. en dit forum is zoeken in 20+ page straks niet handig

10. Desiré

Desiré Member

Die discussie is hier niet zo lang geleden als eens gevoerd, en toen kwam het idee om de verschillende informatie te gaan bundelen op één plaats. Er is destijds ook al een tijdelijke link bekend gemaakt. Ik zou even wachten totdat iemand reageert die wel weet hoe de vork in de steel zit en niet zo "wazig" l*lt zoals ik. :rolleyes:

11. Cohiba

Cohiba Member

De Teslarati app doet al alles wat jullie zoeken :)

12. davandy

davandy Model S 85D Multicolor red

Kunnen ze dat niet inbouwen in de Tesla trip planner? :rolleyes:

13. NicoV

NicoV Member

En misschien al gelijk de bestelling doorgeven?

14. Firebird

Firebird Active Member

Zou wel willen, maar kan de openingspost niet meer aanpassen… .

Misschien een mogelijkheid dat de Admin dit doet?

15. HWS

HWS Speedjunkie

Maurice kwam met het initiatief, er is een bijeenkomst geweest met een aantal forumleden. Er waren verschillende ideeën qua opzet. Tesla for "dummies" en activiteiten met Tesla's. Volop ideeën, door Hans(en ook anderen) is ook al aardig wat content geschreven, google bijv. maar eens op iletsel en Tesla. Het ontbreekt nog aan de tijd en capaciteiten om dit in een heldere en eenvoudige website te gieten.

16. BjörnTM

BjörnTM Member

Ik ben bij deze voorbereidingen niet betrokken geweest (want heb pas een paar maanden een Tesla) maar zou eventueel wel iets kunnen betekenen op het gebied van het verzorgen van een goede website.

• Like x 1
  17. gelden

gelden Active Member

Wie wil mag een pagina op teslaownersclub.nl aanmaken. Laat maar weten, dan maak ik een account aan.

• Like x 1
  18. JohnMX

JohnMX Member

Zou wel handig zijn als die website een beetje goed werkt.
    Teksten slecht in beeld, links die niet de juiste info geven, lastig.

19. Keezje

Keezje Active Member

Ik zou het toejuichen als van begin af aan iets voor alle (aspirant) EV-rijders wordt gemaakt, met onderliggend specifieke pagina's met Tesla wiki's, en andere merkgebonden pagina's. Mag het hier misschien niet zeggen, maar als we echt voor EV-penetratie zijn, moeten we helpen het uit de vaak nog elitair geachte Tesla sfeer te halen.

(dat uieindelijk alleen de Tesla pagina's worden gebookmarkt kunnen we dan verder ook niet helpen :D)

20. Phil_BE

Phil_BE Member

Bij gebrek aan beter de Chinees aan het proberen in lohne

Is vrij te doen geen haute cuisine maar ok

Share This Page