Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eet- en Drinkgelegenheden in nabijheid van SuC + eventuele incentives voor Tesla eigenaars

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag in D-Lys Gent geweest ( Wow! 't was open !!! ) Auto geladen en ondertussen een snack genuttigd, ga ik nadien gaan afrekenen, "Neen, meneer, we geven geen korting meer voor Tesla".

Iemand dit al eerder ervaren?
Dag Xavier, we zijn er deze middag de lunch gaan eten. Ook de korting gevraagd, maar ze doen dit niet meer omdat er problemen waren met de belastingen. "We mogen dit niet meer doen van de Fod".....
De lunch (venkelsoep en zalm met couscous) was voortreffelijk. Ook op de service was er niks op aan te merken.
De Suc stond aardig vol. Er vertrok meteen iemand als we toekwamen en als wij vertrokken was ons plaatsje direct ingenomen.
 
Dag Xavier, we zijn er deze middag de lunch gaan eten. Ook de korting gevraagd, maar ze doen dit niet meer omdat er problemen waren met de belastingen. "We mogen dit niet meer doen van de Fod".....
De lunch (venkelsoep en zalm met couscous) was voortreffelijk. Ook op de service was er niks op aan te merken.
De Suc stond aardig vol. Er vertrok meteen iemand als we toekwamen en als wij vertrokken was ons plaatsje direct ingenomen.

Huh dus korting mag niet van de FOD? Dat lijkt mij wel gewoon dikke zever, een excuus om er eentje te moeten geven. Het was vooral hoe ze die korting gaven die waarschijnlijk niet correct werd ingegeven in hun kassa.

Filip, ik had nadien nog een mail naar de manager gestuurd om uitleg en hij kwam met een soortgelijk verhaal op de proppen. "Sinds de invoering van de witte kassa konden ze geen korting meer geven" daar kwam het op neer. De witte kassa legt inderdaad alles vast, maar deze uitleg strookt niet met de waarheid; je kan aan wie je wil een korting toekennen en zeker als er een lijn in het verhaal zit: "Aan Tesla klanten geef ik 10% korting op de drank in de brasserie". Hun winst zal lager liggen, akkoord, maar niet mogen… Nah !

De kwaliteit van de D-Lys is inderdaad goed te noemen, maar veel hangt ook af wie van dienst is. We hadden laatst ( ik zeg maar neutraal ) 'iemand' die blijkbaar geen zin had om die dag te werken. Dan blijf je lang zitten tot er wat besteld kan worden.

Kristof: is ook mijn mening !
 
IMG_0047.JPG
Inderdaad even de weg oversteken, P.
En als je de leuke hebbedingetjes links kunt laten liggen, valt de prijs best mee. ;)
 
Even wat verder uit de buurt: bij de Supercharger Rubigen (onder Bern) heb je aan de overkant een supermarkt en een aftandse koffietent. Voor een korte stop kun je daarmee wel uit de voeten maar als je lang wilt laden en/of "normaal' wilt eten, kun je de brug over de A6 en over de Aare nemen en dan de trap af naar restaurant Campagna. Culinair niet bijzonder, maar ligt leuk langs de rivier.

Is wel een kleine 10 minuten lopen, dus je bent echt eventjes weg.
 
Aan de bar/lounge in Urmond vdV kun je tosti's krijgen. Lijkt me snel te serveren alleen helaas pas na 11:00 verkrijgbaar (zonder deze restrictie op de kaart gezet) dus zwaar teleurgesteld toen ik dat om 10:30 hoorde.
 
Je mag toch kritisch blijven over hun aanbod? Ik vind het benoemenswaardig waar ze mee bezig zijn ivm laadinfrastructuur. Maar het aanbod in de meeste van hun restaurants laat zwaar te wensen over.

Toch een beetje hypocriet als je bij hen gaat laden dan en bij de concurrent gaat lunchen...
Vdv restaurants in belgie vind ik van uitstekende qualiteit - geen ervaring in NL.
 
Toch een beetje hypocriet als je bij hen gaat laden dan en bij de concurrent gaat lunchen...
Vdv restaurants in belgie vind ik van uitstekende qualiteit - geen ervaring in NL.
Machelen ja, maar jij bent vast nog niet bij Nijvel geweest. Ik steek daar graag met gevaar voor eigen leven de weg over om in het winkelcentrum wat te eteno_O.

Vwb de VdV in NL was t zeker 15 jaar geleden dat ik daar was voordat ze SuC's installeerden en ik moet zeggen dat ik positief verrast was over de moderniseringsslag die ze gemaakt hebben. Heb er zelfs ooit nog gewerkt in de bediening, maar da's wel heeel lang geleden:oops:. Zou fijn zijn als ze een snelle sandwich oid gingen aanbieden. Iets waarbij je met 15 min. weer klaar bent.
 
  • Like
Reactions: ebullio