Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eet- en Drinkgelegenheden in nabijheid van SuC + eventuele incentives voor Tesla eigenaars

This site may earn commission on affiliate links.
Iedereen heeft zo z'n eigen standaard wat betreft lunch/diner, maar ik heb geen problemen met vdValk. Het is doordeweeks rond lunch bijna altijd vol, afgelopen maand nog in Zwolle en Eindhoven geweest. Dat lukt je echt niet jarenlang als het niet binnen te houden is. Mijn ervaring is dat terwijl ik richting het eind vd lunch ga, de accu vol zit. Wat mij betreft prima.
 
Gisterenavond in Machelen. Wijzelf en Kevin waren aan oplading toe. Lekker driegangen menu voor 30€. 2 gangen is 25€. Aangenaam verrast. Kevin was wel wat eenzaam. Heel af en toe had hij een vriendje. Eentje kwam zelfs naast hem staan en pikte een deel van de kilowatjes van station 3. Ook weer niet nodig als de rest van de SUC leeg is.
 
Vandaag weer fijn gaan laden bij Urmondt en ging getrouw mijn gratis kopje koffie halen....maar kreeg die niet :)

Sinds 1 januari is dat afgeschaft in Urmondt :( teveel mensen maakten er gebruik van...toch jammer...vondt het altijd wel een goede service van VanderValk! En als je het eenmaal hebt waarom dan afschaffen?
 
Vandaag weer fijn gaan laden bij Urmondt en ging getrouw mijn gratis kopje koffie halen....maar kreeg die niet :)

Sinds 1 januari is dat afgeschaft in Urmondt :( teveel mensen maakten er gebruik van...toch jammer...vondt het altijd wel een goede service van VanderValk! En als je het eenmaal hebt waarom dan afschaffen?

Ik wist niets af van de koffie, maar drink dat toch niet :)

Urmond is de favoriete suc van mijn kids, ze kruipen steeds in de salon aan het haardvuur.
Helaas wel 200km van mijn huis, passeer er dus niet veel :(
 
Vandaag weer fijn gaan laden bij Urmondt en ging getrouw mijn gratis kopje koffie halen....maar kreeg die niet :)

Sinds 1 januari is dat afgeschaft in Urmondt :( teveel mensen maakten er gebruik van...toch jammer...vondt het altijd wel een goede service van VanderValk! En als je het eenmaal hebt waarom dan afschaffen?

Vreemd, ik dacht dat ze dat doorbelastten aan Tesla, in ieder geval in Zevenaar wordt er een kop koffie voor Tesla op de kassa aangeslagen. (gisteren nog)
 
Gisteren tegen beter weten in nog eens bij VdV Zwolle gegeten... bagger! De groenten die ze bij het eten serveren zijn echt dramatisch...

Herkenbaar.. allemaal veel te gaar.. en eigenlijk ook te veel.. Ik beperk me meestal maar tot sashimi en friet - kunnen ze weinig aan verpesten -;)
Toch uiterst merkwaardig dat zo'n zaak in het weekend helemaal vol zit. Veel mensen met weinig smaak denk ik.. Wel complimenten voor hun SuC beleid !
 
Ik vind Dordrecht van alle vdValken wel het lekkerste cq. meest consistent. Nu er een SuC bij zit alleen maar beter ;).

Ik zal hem in de toekomst waarschijnlijk uitproberen ;)

Herkenbaar.. allemaal veel te gaar.. en eigenlijk ook te veel.. Ik beperk me meestal maar tot sashimi en friet - kunnen ze weinig aan verpesten -;)
Toch uiterst merkwaardig dat zo'n zaak in het weekend helemaal vol zit. Veel mensen met weinig smaak denk ik.. Wel complimenten voor hun SuC beleid !

Er zijn gewoon heel veel mensen in Nederland met hele lage standaarden bij uiteten... ik heb altijd de simpele stelregel: als ik het beter kan op een doordeweekse dag zonder veel moeite... was het het niet waard om daar te eten. En ik ben een hobby kok... geen prof. VdV slaagt eigenlijk vrijwel nooit voor die test. :confused:
 
  • Love
Reactions: Ronald_
Er zijn gewoon heel veel mensen in Nederland met hele lage standaarden bij uiteten... ik heb altijd de simpele stelregel: als ik het beter kan op een doordeweekse dag zonder veel moeite... was het het niet waard om daar te eten. En ik ben een hobby kok... geen prof. VdV slaagt eigenlijk vrijwel nooit voor die test. :confused:
Dat komen we graag een keertje testen bij je:)
 
Ik zei hobby :D Voordat ik het weet heb ik hier 200 Tesla's in de straat staan en evenveel stuks mens in mijn bescheiden woonkamer.
Ik zou zeggen 200 Tesla's en 800 personen. Je gaat me toch niet zeggen dat ik mijn vrouw en kinderen nu nog moet teleurstellen nadat ik ze beloofd heb dat we bij Ome Chris gaan eten omdat die zo lekker kookt?
 
Bij jou passen die 200 tesla's en 800 personen wel toch Hendrik? :D
sluiten we meteen nog 20 laadpalen aan om te kijken Balance-Loading goed werkt.
Helaas jongens, dan ben ik nog weken aan t opruimen:eek:.

Maar we gaan hier OT. Het betreft namelijk Eet- en Drinkgelegenheden in nabijheid van SuC + eventuele incentives voor Tesla eigenaars
Ben ik ff blij dat er geen SuC bij mij in de buurt is:D.