Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eindelijk weg, die vlek op mijn witte bekleding.

This site may earn commission on affiliate links.

cvonken

Talking Tasman
Aug 20, 2017
148
170
Netherlands
Recentelijk had ik een paar henna vlekken op mijn witte bekleding gekregen, die ik niet weg kreeg, ook niet met professionele schoonmaak hulp.
Ik heb de stoel nu door een vakman (plaatselijk) laten overspuiten, gewoon bij me thuis op de oprit.
Het resultaat is verbluffend!

Zie mijn vlog:
 
  • Like
Reactions: FrankNL
Ik heb meermaals leren bekleding laten spuiten, het ziet er inderdaad vaak fantastisch uit.

De vraag blijft alleen, voor hoe lang blijft het zitten. Mijn ervaring is helaas dat het met een maand of 6 wel bekeken is, afhankelijk van de ondergrond.

Ben dus erg nieuwsgierig hoe lang het houdt! Hoop heel lang, dat zou goed nieuws zijn.
 
  • Informative
Reactions: cvonken
Ik heb meermaals leren bekleding laten spuiten, het ziet er inderdaad vaak fantastisch uit.

De vraag blijft alleen, voor hoe lang blijft het zitten. Mijn ervaring is helaas dat het met een maand of 6 wel bekeken is, afhankelijk van de ondergrond.

Ben dus erg nieuwsgierig hoe lang het houdt! Hoop heel lang, dat zou goed nieuws zijn.
Dank voor je info, nuttig.
Feitelijk slijt het dus opnieuw, maar geeft het dan ook zichtbaar af?
 
Dank voor je info, nuttig.
Feitelijk slijt het dus opnieuw, maar geeft het dan ook zichtbaar af?
Bedoel je daarmee dat het aan kleding enzo blijft zitten? Nee dat heb ik nog niet meegemaakt.

Soms blijft het ook gewoon heel lang zitten, hangt echt een beetje van de ondergrond af.

Over 2/3 jaar wil je vast een nieuwe Tesla, dus als het maar zo lang blijft zitten. ;-)
 
  • Like
Reactions: cvonken