Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Bear goes North to South

This site may earn commission on affiliate links.
Goed begonnen is half gewonnen.;)
Bij deze trip is dit absoluut zo.
Vanaf nu wordt het supercharger netwerk steeds dichter.
Vanaf Grong hebben we echt l'embarras du choix : welke route nemen we ? Welke superchargers bezoeken we en welke slagen we over.

We zullen dan luisteren naar onze passagier, @E. Bear - hij mag de route bepalen.;)

En nu dus helemaal gewonnen !:):):)


Het enige risico was dat onderweg een SUC zou stuk zijn. Dat is gelukkig een zeldzaamheid.
Alhoewel in Breukelen op een bepaald ogenblik iets aan het opsmeulen was in de kasten.
Waarschijnlijk enkel een gelijkrichter die de geest gaf; onze stall bleef gewoon doorgaan.

@E. Bear heeft de route goed bepaald; we hebben 54suc's aangedaan tussen Noord en Zuid, waarvan ik-weet-niet-meer-hoeveel nieuwe.

Dat getal zoek ik nog wel eens op. Nu eerst even genieten
 
Na tientallen pogingen om foto's te plaatsen wil dit maar niet lukken. maar ze komen er later wel aan.

Momenteel ben ik aan MIJN laatste etappe begonnen. 110km naar Malaga.
Jammergenoeg moet ik dit winnende team verlaten. De werkplicht roept namelijk . We overnachten bij de luchthaven van Malaga waar ik morgenvroeg 6:55 een vlucht richting Brussel neem om dinsdag weer aan het werk te gaan.:(
Ik wil Dirk en Elon. Bear ongelooflijk bedanken dat ik deze unieke ervaring heb mogen mee beleven.:cool:
Dit is ondertussen onze zesde roadtrip samen.
Noorwegen 2015,
Mille Miglia 2016,
UK roadtrip 2017.
Tsjechië Roadtrip 2017,
Xmas tour 2017,
Noordkaap - Tarifa 2018.
Telkens amuseren we ons als geen ander. :rolleyes:
Ik kijk alvast uit naar een volgende gelegenheid om samen op pad te gaan.:)

Bij deze wens ik alvast een veilige en leuke terugreis toe aan Dirk en E.Bear.;)
 
Last edited:
Het was weer een unieke ervaring.

Eigenlijk verlopen onze trips volgens een vast stramien....
Eerste dagen praten we vol.
Dan volgt een stilte omdat we uitgepraat zijn.
Daarna werken we mekaar op de zenuwen.
Om dan te beseffen dat we samen toch fantastische avonturen beleven en opnieuw kunnen genieten. ;);)

Grapje natuurlijk. Door op tijd en stond één of andere fotoshoot te plannen blijft de lol duren.

Dit maal dank aan @Paul Amstelveen voor de inspiratie.

En uiteraard mijn dank aan die enige andere TeslaFreak die ik kan overtuigen om samen deze trips te maken.
Nu gaan we bij de voetbal nog genieten van een terrasje en de paella.
En intussen plannen maken.:p
Thx.
 
Het was weer een unieke ervaring.

Eigenlijk verlopen onze trips volgens een vast stramien....
Eerste dagen praten we vol.
Dan volgt een stilte omdat we uitgepraat zijn.
Daarna werken we mekaar op de zenuwen.
Om dan te beseffen dat we samen toch fantastische avonturen beleven en opnieuw kunnen genieten. ;);)

Grapje natuurlijk. Door op tijd en stond één of andere fotoshoot te plannen blijft de lol duren.

Dit maal dank aan @Paul Amstelveen voor de inspiratie.

En uiteraard mijn dank aan die enige andere TeslaFreak die ik kan overtuigen om samen deze trips te maken.
Nu gaan we bij de voetbal nog genieten van een terrasje en de paella.
En intussen plannen maken.:p
Thx.
Count me in for the next road trip! Goede reis verder alledrie!
 
  • Like
Reactions: Xfrank and S-19910
De laatste kms voor Tarifa.
20180617_105904.jpg 20180617_114650.jpg 20180617_120402.jpg 20180617_120434.jpg 20180617_120507.jpg 20180617_120540.jpg