Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon in Amsterdam livestream poging

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de teleurgestelde TMC-ers die niet in Amsterdam kunnen zijn, en toch wat mee willen krijgen ga ik een poging tot livestreamen doen met m'n telefoon. M'n eerste keer, dus kan absoluut niks beloven m.b.t. kwaliteit, verstaanbaarheid of dat het uberhaupt gaat werken... Als backup zijn er vast mensen die filmpje na afloop online zetten.

Maak een (gratis) account aan op livestream.com, daarna is het event te volgen op:

Elon in Amsterdam on Livestream
 
Voor de teleurgestelde TMC-ers die niet in Amsterdam kunnen zijn, en toch wat mee willen krijgen ga ik een poging tot livestreamen doen met m'n telefoon. M'n eerste keer, dus kan absoluut niks beloven m.b.t. kwaliteit, verstaanbaarheid of dat het uberhaupt gaat werken... Als backup zijn er vast mensen die filmpje na afloop online zetten.

Maak een (gratis) account aan op livestream.com, daarna is het event te volgen op:

Elon in Amsterdam on Livestream


Dank! In Dld. ging het gisteren ook prima, ik zou wel proberen om gebruik te maken van de plaatselijke Wifi van Tesla....
 
Voor de teleurgestelde TMC-ers die niet in Amsterdam kunnen zijn, en toch wat mee willen krijgen ga ik een poging tot livestreamen doen met m'n telefoon. M'n eerste keer, dus kan absoluut niks beloven m.b.t. kwaliteit, verstaanbaarheid of dat het uberhaupt gaat werken... Als backup zijn er vast mensen die filmpje na afloop online zetten.

Maak een (gratis) account aan op livestream.com, daarna is het event te volgen op:

Elon in Amsterdam on Livestream

Probeer een beetje dicht bij het podium te staan (als dat mogelijk is).