Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk #bitcoin

This site may earn commission on affiliate links.
Dogecoin nu aanvaard in de shop. In de Belgische shop kan je er op het eerste zicht enkel de karaf mee kopen. In Amerika ook de Cyberaanval Whistle, CT For Kids en Texas Belt.

Opvallend: je kan enkel met Dogecoin betalen voor deze zaken…

Dogecoin met 10% gestegen intussen. Benieuwd wat ze doen met de prijzen als Dogecoin bijvoorbeeld zou verdubbelen in waarde.
 
  • Like
Reactions: Gaston
Dogecoin nu aanvaard in de shop. In de Belgische shop kan je er op het eerste zicht enkel de karaf mee kopen. In Amerika ook de Cyberaanval Whistle, CT For Kids en Texas Belt.

Opvallend: je kan enkel met Dogecoin betalen voor deze zaken…

Dogecoin met 10% gestegen intussen. Benieuwd wat ze doen met de prijzen als Dogecoin bijvoorbeeld zou verdubbelen in waarde.
Laat ik daar net twee weken geleden in geïnvesteerd hebben. Wist niet wat ik zag vanochtend...
 
  • Like
Reactions: DamascuS75D
Ik heb de Teslaquila karaf bestelling zojuist geplaatst met DOGE.
Ging erg gemakkelijk. Zelfs eenvoudiger dan een iDeal betaling.

Ik vind het toch wel prachtig dat Elon vroeg of laat echt zijn beloftes probeert waar te maken.
Dit is ook waarom ik de bestelling met DOGE heb geplaatst, anders zou ik nooit 142 euro betalen voor een lege fles :D
 
Ik heb die lege Tequila karaf onlangs in de showroom van twee SCs gezien (Zaventem en Aartselaar), achter een Vitrine met nog andere Tesla spullen die men normaliter op shop.tesla.com koopt. Ik was het toen ginder vergeten te vragen, maar kan ik die Tequila karaf ook daar ter plaatse kopen of alleen online ?
 
Ik heb die lege Tequila karaf onlangs in de showroom van twee SCs gezien (Zaventem en Aartselaar), achter een Vitrine met nog andere Tesla spullen die men normaliter op shop.tesla.com koopt. Ik was het toen ginder vergeten te vragen, maar kan ik die Tequila karaf ook daar ter plaatse kopen of alleen online ?
Kan ter plaatse als er stock is.
Wou onlangs in Gent een paraplu en ze verwezen naar online shop wegens geen stock.
 
Overweegt iemand nog bitcoin te kopen....
Ze zijn nu in de aanbieding.

Bitcoin USD (BTC-USD)​

38,855.84 -3,131.01 (-7.46%)
 
Overweegt iemand nog bitcoin te kopen....
Ze zijn nu in de aanbieding.

Bitcoin USD (BTC-USD)​

38,855.84 -3,131.01 (-7.46%)
Zijn alle crypto munten niet in de aanbieding?
 
Langzamerhand zie je alle overheden naar een 'eigen' crypto gaan. Ik blijf er van weg. Als de boel verboden gaat worden is meteen waarde 0.

NB ik heb iets 2K in 10 verschillende munten zitten, just fun.... Ik zie dat als een loterij lot
 
Langzamerhand zie je alle overheden naar een 'eigen' crypto gaan. Ik blijf er van weg. Als de boel verboden gaat worden is meteen waarde 0.

NB ik heb iets 2K in 10 verschillende munten zitten, just fun.... Ik zie dat als een loterij lot
Alle overheden zullen voor een verbod zijn van niet overheid geleidde crypto omdat het hun monetaire monopoly zal ondermijnen.
Niet voor niets is er een reden dat zelfs in de tijd dat je nog fysieke zilveren en gouden munten had dat ook toen al het maken van eigen munten verboden was.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Ja wel spannend, maar HODL-en gewoon verder. Denk dat we flink shake-out krijgen en er zijn theorien dat er flink gemanipulleerd wordt.

Overheid en eigen crypto, is gewoon vervanging van de huidige muntjes (huidige muntjes zijn ook digitaal, alleen old-school tech). Doet niks af aan het bestaanrecht van de huidige crypto's. Smoke-screen.
 
Twee populaire onderwerpen samengevat om de wereldvoedselhonger te aan te pakken.
Een uitvoerend directeur van de VN, denkt dat Elon zich hier hard voor moet maken:


ELon's eerste reactie via Twitter was:
"Maar het moet open source boekhouding zijn, zodat het publiek precies kan zien hoe het geld wordt besteed", wat duidt op 's werelds grootste open P2P-geld "BITCOIN".
 
  • Like
Reactions: Phil V
Twee populaire onderwerpen samengevat om de wereldvoedselhonger te aan te pakken.
Een uitvoerend directeur van de VN, denkt dat Elon zich hier hard voor moet maken:


ELon's eerste reactie via Twitter was:
"Maar het moet open source boekhouding zijn, zodat het publiek precies kan zien hoe het geld wordt besteed", wat duidt op 's werelds grootste open P2P-geld "BITCOIN".
EM heeft helemaal de intentie niet om dit te doen. Één van zijn volgende tweets was een aanval op de UN verwijzend naar seksueel wangedrag.

Daarnaast leest 'open boekhouding' enkel op 'BTC' voor mensen die overal crypto in zien.

Ik ben overigens benieuwd of het BTC-verlies in de Qr-cijfers was opgenomen. Iemand die daar met over weet?
 
Deze opmerking snap ik niet? BTC is heel transparant opgezet voor iedereen. BTC heeft een grootboek waarbij elke transactie vastgelegd wordt alle nodes.
Vreemd dat Elon dat argument gebruikt. Hij moet toch weten dat de transacties misschien open en transparant zijn, maar zolang de wallets dat niet zijn, is het totaal even ondoorzichtig als een banktransfer.
Bitcoin (crypto) is niet voor niets veel gebruikt door criminelen om ongezien en ontraceerbaar transacties te doen.
 
Vreemd dat Elon dat argument gebruikt. Hij moet toch weten dat de transacties misschien open en transparant zijn, maar zolang de wallets dat niet zijn, is het totaal even ondoorzichtig als een banktransfer.
Bitcoin (crypto) is niet voor niets veel gebruikt door criminelen om ongezien en ontraceerbaar transacties te doen.
Hier open je een discussie die ver van topic gaat. Maar al behoorlijk lang dat criminelen weten dat bitcoin traceerbaar is tot aan de wallet (en die moet je ooit een keer koppelen naar een tegenrekening), en daarom wordt maar een klein percentage marktkapitaal van de bitcoin gebruikt om ontraceerbare transacties te doen. Een tijd geleden gelezen dat dit minder is dan 1%. In vergelijking met de bankenwereld waar het marktkapitaal veel groter is, is een percentage van richting de 5% aangegeven.
 
  • Like
Reactions: prettig
Hier open je een discussie die ver van topic gaat. Maar al behoorlijk lang dat criminelen weten dat bitcoin traceerbaar is tot aan de wallet (en die moet je ooit een keer koppelen naar een tegenrekening), en daarom wordt maar een klein percentage marktkapitaal van de bitcoin gebruikt om ontraceerbare transacties te doen. Een tijd geleden gelezen dat dit minder is dan 1%. In vergelijking met de bankenwereld waar het marktkapitaal veel groter is, is een percentage van richting de 5% aangegeven.

Keuze zat ;)