Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk #bitcoin

This site may earn commission on affiliate links.

Maurice1

Active Member
Oct 22, 2018
3,411
2,457
Nijmegen
In de Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen is terecht order geroepen door de legende van England.
Aan de andere kant is Elon ook zich aan het verdiepen in bitcoin gezien de twitter biografie update. En de kans is groot dat hij mij Michael Saylor gaat op 4 feb aan grote spelers meer inzicht geven aan de BTC strategie (
).
De geruchten zijn dat Elon daar ook deel aan neemt. ;)

Een draadje voor de Tesla BTC Elon driehoek. Waarbij de zin en onzin van BTC besproken wordt om straks je Tesla te kunnen kopen en verwarmen :D
 
In de Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen is terecht order geroepen door de legende van England.
Aan de andere kant is Elon ook zich aan het verdiepen in bitcoin gezien de twitter biografie update. En de kans is groot dat hij mij Michael Saylor gaat op 4 feb aan grote spelers meer inzicht geven aan de BTC strategie (
).
De geruchten zijn dat Elon daar ook deel aan neemt. ;)

Een draadje voor de Tesla BTC Elon driehoek. Waarbij de zin en onzin van BTC besproken wordt om straks je Tesla te kunnen kopen en verwarmen :D

Hartelijk dank voor het openen van dit Elon Musk #bitcoin draadje! :)
Ik hoop van harte dat ditmaal het draadje wel gedoogd gaat worden door leden die er verder niets mee hebben ! In plaats van binnen no-time een slotje:rolleyes:. Er zijn ook tig draadje waar ik niets mee heb, die negeer ik gewoon daar hoeft ook geen slotje op:).

Op deze video helemaal aan het einde Elon over bitcoin op 24:30 uur
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Maurice1
Hartelijk dank voor het openen van dit Elon Musk #bitcoin draadje! :)
Ik hoop van harte dat ditmaal het draadje wel gedoogd gaat worden door leden die er verder niets mee hebben ! In plaats van binnen no-time een slotje:rolleyes:. Er zijn ook tig draadje waar ik niets mee heb, die negeer ik gewoon daar hoeft ook geen slotje op:).

Ja hoop ook dat het nu wel toegestaan word. Kan nog mooi worden als meer partijen instappen na dat saylor event. Musk moet nu ook een over de brug komen na al dat getrol op btc. Dogecoin mag hij iig nog wel wat jaartjes trollen. Gekocht op 17 sats en van de hand gedaan op 180sats 2 dagen terug....prima
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Op deze video helemaal aan het einde Elon over bitcoin op 24:30 uur


Elon´s geeft ook aan dat BTC energie consumerend is. Dat is aan de andere kant ook hetgeen dat BTC waarde geeft. Daarnaast werkt het innoveren in de hand. Ik hoor de meeste niet gauw roepen dat goud minen zoveel geld en energie kost, terwijl dit in waarde gelijk beschouwd kan worden. Ik vind de waarde van BTC enorm als je bedenkt:
- Een financieel systeem waar de banken tussenuit zijn.
- Je bent zelf eigenaar en beheerder
- er kan geen BTC door een ander uit het niets gemaakt worden
- iedereen kan de transacties volgen in een grootboek (criminelen vinden BTC niet zo prettig als de media ons wil doen geloven. Beetje hetzelfde als met Tesla een behoorlijke tijd.)

Zelfs Elon (in de podcast) zegt dat de huidige papieren geld aan z'n einde is. We gaan naar crypto's alleen zou ik die dan niet bij de overheid en de banken willen zien. Daarmee hebben ze teveel macht die ze misbruiken zoals akkelig duidelijk aan het worden is.
 
  • Like
Reactions: dusssssss
Elon Musk heeft weer zo zijn invloed binnen de cryptowereld...;)

HOUSTON (ANP) - Tesla-topman Elon Musk heeft de koers van cryptomunt dogecoin de hoogte in getwitterd. Musk stuurde donderdagochtend (Nederlandse tijd) het woord 'Doge', waarna de koers van de digitale munteenheid met haast 50 procent omhoog ging. (....)
Elon Musk tweet koers cryptocoin Dogecoin omhoog
Telegraaf Financieel:
Elon Musk omarmt dogecoin: cryptomunt stijgt 40%


tja doge. Heb ze in 2014 lang gemined en heb er dus een hoop. Had er 2 maanden terug nog een extra berg van gekocht op 17 sats. Verkocht op 180 sats. Nu heb ik er nog steeds wel wat en die houd ik nog wel ff. Maar met doge gebeuren dit soort dingen altijd. Was in 2017 niet anders. Toen was het niet elon maar deden anderen het. Elon deed het vorig jaar ook nog keer. Was ook prachtig. is gewoon een echte pump en dump munt
 
tja doge. Heb ze in 2014 lang gemined en heb er dus een hoop. Had er 2 maanden terug nog een extra berg van gekocht op 17 sats. Verkocht op 180 sats. Nu heb ik er nog steeds wel wat en die houd ik nog wel ff. Maar met doge gebeuren dit soort dingen altijd. Was in 2017 niet anders. Toen was het niet elon maar deden anderen het. Elon deed het vorig jaar ook nog keer. Was ook prachtig. is gewoon een echte pump en dump munt
Inderdaad, doge kopen als het weer teruggevallen is en wachten tot Elon weer een tweet geeft en verkopen. Daarmee maak je leuke klappers. Wel alleen met geld dat je kan missen.
 
  • Like
Reactions: JanG007
YES Tesla heeft BTC gekocht, en niet een klein beetje:

Tesla van Elon Musk koopt voor 1,5 miljard dollar aan Bitcoin (BTC)

@Klaas : en nu zie ik jouw message :)


Tesla effect:
EttL38gXAAkqAvU
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Firehuntah