Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Cool, over enige tijd toegang tot de Model S via Bluetooth op de telefoon!
 

Attachments

  • AEACCA3E-7BCB-4EFC-94DA-6DF0E1C544BC.jpeg
    AEACCA3E-7BCB-4EFC-94DA-6DF0E1C544BC.jpeg
    252.1 KB · Views: 64
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Afgelopen weekend waren we in Maastricht. Ook even het N2 tracé gelopen waar een halve eeuw al het doorgaande verkeer overheen werd geleid. In het verleden heb ik nog les gegeven in het gebouw rechts.

Nu met de dubbele tunnels boven elkaar (iets als bij Eindhoven maar dan ondergronds), een serene rust.

Nog heel wat te boren maar dit is het ultieme "Boring Company" plaatje.

IMG_1481.jpg
 

Attachments

  • IMG_1480.jpg
    IMG_1480.jpg
    203.1 KB · Views: 36
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Het gaat er nog druk worden, Pompbedrijf Van Heck is ook al onderweg naar Thailand...
Op Nu.nl
Het Nederlandse pompbedrijf Van Heck is onderweg naar Thailand om te kijken of het kan helpen bij het redden van het Thaise voetbalteam, dat al bijna twee weken vastzit in een ondergelopen grot.

Dat zei premier Mark Rutte vrijdag. Hij voegde eraan toe dat de Nederlandse regering vooralsnog niet om hulp is gevraagd, maar bereid is te helpen.

Nederlands pompbedrijf gaat helpen bij reddingsactie Thaise grot | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
 
Heb je eigenlijk al een serieuze nieuwssite gevonden die er nog niet over geschreven heeft?

Ik alvast niet.

Ik krijg notificaties van aangehaalde artikelen. Dat is nu behoorlijk stil. (misschien met lokatie te maken, ben op vakantie) Wel via google een aantal gezien nu. Ironische is dat het in het draadje (zo noem ik het maar) ook over torpedo's ging. Who knows. Maar waait wel weer over.