Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
  • Informative
Reactions: Klaas
TL;DR: right-wing media was de piemel van Hunter Biden (zoon van toen presidentskandidaat Biden) aan het posten op Twitter, en de Biden campagne vroeg Twitter of deze posts niet een inbreuk waren op de ToS van Twitter. En Twitter vond van wel, maar daarna vonden sommigen het wel raar dat politieke partijen en teams van presidentskandidaten rechtstreeks met Twitter C-level contact kon opnemen.

Aka: nothing burger.

Team Trump, toen als presidentskandidaat én zittend president, had ook zulke vragen.

 
  • Informative
Reactions: Mark67
Same here. Het is verbazend om te zien hoe snel Musk ontspoord raakt.

Ik hoop van harte dat ie vlot weer aan de goede kant van de lijn tussen gek en geniaal terechtkomt.

Apparently een redelijk hoop boe-geroep gisteren bij Musk on stage bij Dave Chappele show (ken die show verder niet)
Nee, Elon gaat tot het gaatje.

Niet dat ik er gelukkig mee ben of zo.

Maar zijn frustratie met het gedrag van de Democraten op federaal, staat en country niveau zit zo diep en zijn overtuiging dat Twitter het WeChat van de westerse wereld kan worden is zo sterk dat hij door elke porseleinkast zal blijven lopen totdat hij zijn doel heeft bereikt.

En dat wordt een lange en pijnlijke weg.
 
Nee, Elon gaat tot het gaatje.

Niet dat ik er gelukkig mee ben of zo.

Maar zijn frustratie met het gedrag van de Democraten op federaal, staat en country niveau zit zo diep en zijn overtuiging dat Twitter het WeChat van de westerse wereld kan worden is zo sterk dat hij door elke porseleinkast zal blijven lopen totdat hij zijn doel heeft bereikt.

En dat wordt een lange en pijnlijke weg.
Ik vrees dat hij wel moet.

Lang voor dat hij deze tegenaanval inzette was hij al redelijk een kop van jut in de VS.
Niets doen zou zeker ook niet goedkomen.
 
Ik vrees dat hij wel moet.
Hij moet niks. Full-on rechtsextremistische leugens gaan tweeten helpt nergens.

Er zijn genoeg andere miljardairs die meer verdienen en verder hun kop houden. Maar Elon doet weer Elon, tezamen met de meest domme rechtsextremisten compleet tijd en locatie missen, en allerlei complottheorieën fantaseren.
 
1670876538371.jpeg


😅
 
  • Like
Reactions: JanG007 and Phil V