Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Grappige contest van CBInsights:

And the Most Admired Tech Founder Is ... Elon Musk

Resultaat:

image.jpeg
 
Musk heeft voor de verkiezingen in de US duidelijk laten merken dat hij geen voorstander was van Trump als president.
De nu gekozen Trump hijst de voormalige CEO van Exxon als Secretary of State in het zadel, die met veel plezier samen met de fossiele industrie en Putin de Artic ziet smelten om de noordelijke scheepvaartroute verder mogelijk te maken.
GM's CEO Mary Barra - flink anti-Tesla - wordt opgenomen als economisch adviseur, samen met nog een hele rij andere klimaatontkenners.

Morgen is een meeting van van Trump met een groep Silicon Valley tech leaders.
Het is nog steeds niet duidelijk of Musk daar nu ook bij aanwezig zal zijn.
Wat denken jullie; zal Musk hier met veel plezier naar toe gaan?
 
Musk heeft voor de verkiezingen in de US duidelijk laten merken dat hij geen voorstander was van Trump als president.
De nu gekozen Trump hijst de voormalige CEO van Exxon als Secretary of State in het zadel, die met veel plezier samen met de fossiele industrie en Putin de Artic ziet smelten om de noordelijke scheepvaartroute verder mogelijk te maken.
GM's CEO Mary Barra - flink anti-Tesla - wordt opgenomen als economisch adviseur, samen met nog een hele rij andere klimaatontkenners.

Morgen is een meeting van van Trump met een groep Silicon Valley tech leaders.
Het is nog steeds niet duidelijk of Musk daar nu ook bij aanwezig zal zijn.
Wat denken jullie; zal Musk hier met veel plezier naar toe gaan?
zijn er geen proef personen die een ritje willen maken met een falcon 9 ? ik denk dat diegene die jij hierboven vermeld zeker in aanmerking komen ;-)
 
Musk heeft voor de verkiezingen in de US duidelijk laten merken dat hij geen voorstander was van Trump als president.
De nu gekozen Trump hijst de voormalige CEO van Exxon als Secretary of State in het zadel, die met veel plezier samen met de fossiele industrie en Putin de Artic ziet smelten om de noordelijke scheepvaartroute verder mogelijk te maken.
GM's CEO Mary Barra - flink anti-Tesla - wordt opgenomen als economisch adviseur, samen met nog een hele rij andere klimaatontkenners.

Morgen is een meeting van van Trump met een groep Silicon Valley tech leaders.
Het is nog steeds niet duidelijk of Musk daar nu ook bij aanwezig zal zijn.
Wat denken jullie; zal Musk hier met veel plezier naar toe gaan?
Ik mag hopen dat ze met zijn allen vastlopen in het moeras dat de Amerikaanse regering is en daarmee geen zak bewerkstelligd krijgen...

Ik verwacht eigenlijk niet dat Musk er veel gedaan krijgt, maar goed een beetje aanpappen met de mensen die aan de macht komen kan natuurlijk nooit kwaad ;)
Plus andersom ook, de aan de nieuwe machthebbers gelieerde oliebedrijven zijn eigenlijk energiebedrijven. Die zullen ook gebaat zijn bij een goede relatie met iemand als Musk lijkt me.
 
  • Like
Reactions: HerrJones
Ik vraag me af of Trump ooit in een Tesla heeft gereden, dat lijkt me nou mooi als Elon hem tot een productconfrontatie kan verleiden.
Zal ie waarschijnlijk niet intrappen.

Ik zag wat berichten dat Trump een Roadster in zijn wagenpark zou hebben. Verder onbevestigd.
Musk schuift kennelijk dus toch aan. Mocht hij Trump kunnen pleasen met een proefrit (of met de lage launchcosts van SpaceX - daar is Trump kennelijk nogal gevoelig voor) dan komt er misschien wel een positieve tweet van hem.
Aandelenkoers vandaag in de gaten houden ;)