Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
volledige film van lancering en landing van F9.

meest spectaculair en disruptive is de terugkeer.
Dit was dan wel een low-orbit lancering; maar de data blijven ongelofelijk : F9 was 65km hoog; met een snelheid van bijna 7.000 km/u na 2,5 minuut vliegen, als de motoren worden gestopt.
Nog eens 6,5 minuut later staat die netjes op een boot.

Elon Musk is een genie.



edit; aanvulling :

en dan zijn ze ook losers :
@Elon : kunnen we deze niet one-way to the moon sturen ?
(neen, niet naar Mars, dàt gunnen we hem niet)
 
Last edited:
He did it again!
IMG_6080.JPG
 
Er zullen zeker weer veel nieuwe bezoekers zijn op het forum. Nieuwe Teslarijders of wachtend op delivery.

Bekijk eens deze video. Hij geeft een inspirerend beeld van waar onze auto deel van uitmaakt, de man die steeds doorzette en zo de meest succesvolle bedrijven ter wereld (maar ook voor het behoud van de wereld) heeft neergezet.
Dan zien we waarom onze auto ook in andere opzichten meer is dan een productie-auto van zomaar een autofabrikant.

Veel kijkplezier.

 
  • Like
Reactions: Bernie298
Die 'wait but why'-stukjes zijn lang, maar ik vind ze ook erg interessant.
Ze prikkelen in ieder geval mijn geest in positieve zin.
En ze hebben er bijvoorbeeld voor gezorgd dat ik anders tegen het CO2 probleem ben gaan aankijken.
De hierboven door Hans genoemde link vat mooi onze ontwikkeling als mens samen en geeft een doorkijk naar de mogelijke toekomst.
Zéér lezenswaardig, maar je moet er wel even voor gaan zitten.
 
De WBW post over Neuralink is ongelooflijk, heb er ook meerdere uren over moeten doen, maar echt de moeite. Ik hou ook van de schrijfstijl.
Het geeft een geod beeld van de achtergrond, waar ze mee bezig zijn, en hoe EM's denkpatroon is, hoe 'big picture' die man naar de wereld kijkt en bedrijven opricht om de wereld te verbeteren.
 
Wederom een Falcon 9 gelanceerd en veilig geland.

Als je ziet dat het eigenlijk maar een paar keer mis is gegaan en hoe routineus ze ze nu achter elkaar laten landen dan vraag je je af; waarom hebben we dat niet eerder bedacht ??

Ook petje af voor de regisseurs die SpaceX in dienst heeft genomen, het zijn prachtige splitscreen beelden.