Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Volgens mijn agenda is volgende maandag de vijftigste verjaardag van Elon Musk.
Voor de zekerheid zal ik de rest van de dag maar vrij houden. Je weet maar nooit 😅
Screenshot_20210625-101035_Signal.jpg
 
Nieuw leesvoer ontvangen
Boek overigens uit.
Voor diegenen die Tesla de afgelopen jaren op de voet hebben gevolgd is het een mooi overzicht met vele herkenningen (oja, dat hadden we ook nog).
De nadruk ligt enigzins op de financiële ontwikkeling van het bedrijf maar ook wat karaktertrekken van Elon komen aan bod.
Boek sluit af met de tweet van Elon dat er niets van klopt. Daarmee zal hij dan wel de beschrijvingen van zijn gedrag bedoelen:)
 
kansloos voor de VN maar wat een baas en mochten die andere kleppers even hun hoofden en resources bij elkaar steken, hun egos even opzij zetten, moet hier toch iets uit kunnen komen maar ik vrees dat die transparantie het probleem zal vormen.

 
Last edited:
kansloos voor de VN maar wat een baas

Wat een baas? Iedereen met zoveel geld zou toch zo moeten reageren.
 
Ik zou het op zich heel tof vinden als dit zou lukken, mits Elon het niet ironisch heeft bedoeld en ik denk dat hij het oprecht meent.
En dan hoop ik dat de aandelen niet ineens gedumpt worden. Dat lijkt me ook niet nodig in een plan dat je toch ook vast niet van de ene op de andere dag kunt uitvoeren. Kan hij niet een stichting oprichten die het denkwerk en de aandelen overneemt, dan is die 6 miljard op het moment van uitgeven nog meer waard en dan hoeft hij het mogelijkerwijs niet te verhogen met de verschuldigde belasting.
 
  • Like
Reactions: JanG007