Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Speciaal opgestaan. Deed wel wat pijn, maar de show heeft inderdaad veel goedgemaakt.
Ook het vuurwerk was af. Ik lees dat sommigen het indrukwekkender vonden dan 4/07.

Onthouden van gisteren:
- CT, Semi & Roadster gaan volgend jaar in productie
- Austin kan op termijn 1 000 000 voertuigen produceren per jaar
- Hint naar nieuwe fabrieken (was bij vorige earnings ook al gegeven): in elk continent een fabriek. Ik verwacht dan misschien één in Australië en eventueel toch ergens eentje extra in Europa (UK?)
- Momenteel is 1% van de jaarlijks verkochte wagens een Tesla. Duidelijk nogmaals gezegd dat het de ambitie is om naar 20% te gaan
Was idd een perfecte show; dat kunnen die Yankees wel. Blijft lastig om je op de inhoud te concentreren wat EM te vertellen heeft. Zijn communicatievaardigheden zijn naderend nul. Laat zich continue afleiden door alles wat er om hem heen gebeurd. (zijn wel medicijnen voor) Blijf jaloers op Steve Jobs in deze.
Maar is wel een man voor de future.
 
Oneens over Musk. Het is mi een combinatie van Genie, Miljardair, Showman, Politicus, Investor, enz enz... En tegelijkertijd lijkt het wel of hij zichzelf ook niet altijd even 100% serieus neemt. Dus wat meer show en met een sticky in een radioshow. Net een echt mens :cool:

En dat trekt mij juist wel. En tot op heden komen zijn boodschappen bij redelijk luid over. Dat duidelijk soms wat minder, maar dat heb ik bij meer mensen.

Qua communicatie liever Musk dan het taalgebruik van onze zgn. correcte NL politici...
 
Qua communicatie liever Musk dan het taalgebruik van onze zgn. correcte NL politici...
Zullen we polderen? Graag de intelligentie, bravoure, fratsen, humor en onvoorspelbaarheid van Musk gecombineerd met het taalgebruik van een politicus.

Overigens, waarom kijken er hier maar zo'n 3.500 mensen naar?!?!

Excuus, vreselijk off-topic en ik voel Wooter al met zijn delete-button aankomen.
 

Attachments

  • Screenshot 2022-04-08 at 17.19.16.png
    Screenshot 2022-04-08 at 17.19.16.png
    544 KB · Views: 52
Musk zegt wel voor free speech te zijn, maar dat is onmogelijk (je hebt wettelijke bepalingen) en onwenselijk (niemand gaat graag naar een plek waar iedereen je uitscheldt). Bovendien is Elon zelf ook niet vies om andere mensen te confronteren met consequenties van hun acties (denk aan de Tesla werknemer die op Youtube filmpjes FSD Beta liet zien en werd ontslagen, of journalisten die na een negatieve review geweerd werden).

Hij is vriendjes geworden met een (centrum-)rechtse kliek en die worden geconfronteerd met consequenties van hun uitlatingen, en Elon denkt natuurlijk een beetje naïef anarchistisch dat regels eigenlijk niet hoeven, want de mens zal wel voor het juiste kiezen. Kranten staan elke dag vol met bewijs dat dat niet zo is, maar goed, als je rakketten in een baan rond de aarde krijgt, een automerk met enkel elektrische auto's uit de grond stapt, internet via satelliet aanbied en de rijkste man ter wereld bent, kan ik begrijpen dat je beoordelingsvermogen wat aangetast wordt.
 
  • Like
Reactions: DuurzameHenk
Als hij inderdaad Twitter overneemt dan denk ik dat dat het einde is van dat platform.
Platformen zijn niet voor eeuwig, en Twitter is net een stukje drukker dan LinkedIn.