Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

ElonTour 2020: Inschrijving geopend!

This site may earn commission on affiliate links.
⚠️⚠️⚠️ INSCHRIJVING ELONTOUR 2020 GEOPEND! ⚠️⚠️⚠️

Andere Tesla-enthousiastelingen leren kennen, netwerken en genieten van de mooiste wegen/uitzichten?

4, 5 en 6 september 2020 vindt de ElonTour plaats. Met maximaal 40 Tesla’s touren via de mooiste binnendoor wegen maar ook de ruimte om de maximale prestaties te testen op de Duitse Autobahn.

Wie kunnen deelnemen aan de ElonTour?
➡️ Model S rijders
➡️ Model 3 rijders
➡️ Model X rijders

Inclusief:
1f44d.png
Ontbijt
1f44d.png
Lunch
1f44d.png
Overnachting(en)
1f44d.png
Tourgids
1f44d.png
ElonTour 2020 T-Shirt

Prijzen (verzorgd door Vrienden van ElonTour):
1f3c6.png
Chrome Delete voor Model S, Model 3 of Model X
1f3c6.png
Ramen tinten (vanaf B-stijl) voor Model S, Model 3 of Model X
1f3c6.png
Laadpassen (5x) t.w.v. € 50,-
1f3c6.png
En nog veel meer…

Bekijk ervaringen van vorig jaar:
www.ElonTour.nl/#ervaringen

Bestel jouw ticket(s):
www.elontour.nl/#tickets

Let op: Maximaal 40 deelnemende Tesla’s.
 
  • Helpful
  • Like
Reactions: jordy5 and M3rik
Even een korte update na de eerste dag van inschrijving!

Aantal ingeschreven Tesla's: 14
Aantal inschrijvingen incl. passagiers: 27

Aantal Model S: 3
Aantal Model 3: 7
Aantal Model X: 4

Verder is het belangrijk om te weten dat er extra maatregelen getroffen worden i.v.m. COVID-19. Zo ontvangen alle deelnemers mondkapjes en desinfectie uit voorzorg.
 
Dit is toch een commerciële roadtrip. Er moet immers betaald worden. Daarvoor moet je toch een “Vendors” lidmaatschap voor hebben ? Zou toch niet eerlijk zijn voor andere partijen die wel zo een lidmaatschap hebben ?
Mischien zit ik fout ? Hoe zit dat @ramonneke @wooter
We hebben contact met de organisator maar op de informatie die we momenteel hebben laten we het topic momenteel toe.
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Dit is toch een commerciële roadtrip. Er moet immers betaald worden. Daarvoor moet je toch een “Vendors” lidmaatschap voor hebben ? Zou toch niet eerlijk zijn voor andere partijen die wel zo een lidmaatschap hebben ?
Mischien zit ik fout ? Hoe zit dat @ramonneke @wooter

Beste Carmody,

De deelnemers betalen inderdaad om deel te kunnen nemen aan de tour. Helaas kunnen wij niet gratis overnachten, ontbijten en lunchen in geheel gezelschap. De kosten worden daarom gebruikt om het hele evenement te financieren. Daarnaast zorgen we ook voor leuke weggevers zodat de ElonTour nóg meer waarde kent (bijv. een Chrome Delete voor Model S, 3 of X of Laadpassen t.w.v. € 50,-).

Voor een ieder die vragen heeft omtrent de ElonTour mag deze vragen natuurlijk aan mij stellen via PM, e-mail ([email protected]) of rechtstreeks stellen in dit topic en natuurlijk hoop ik lezers te verwelkomen bij de ElonTour!
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp