Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

En dan krijgt je de schrik van je leven

This site may earn commission on affiliate links.
Ben je lekker met je Tesla aan het rijden op de Duitse snelweg.... zie je ineens dit in je spiegel:


Ik heb de politie gemeld dat ik beelden heb. Als ze interesse hebben, zouden ze mij terugbellen. Tot op heden nog niet teruggebeld dus waarschijnlijk genoeg getuigen.

Maar dit is wel echt even schrikken!!
 
  • Like
Reactions: QSilverbullet
Ben je lekker met je Tesla aan het rijden op de Duitse snelweg.... zie je ineens dit in je spiegel:


Ik heb de politie gemeld dat ik beelden heb. Als ze interesse hebben, zouden ze mij terugbellen. Tot op heden nog niet teruggebeld dus waarschijnlijk genoeg getuigen.

Maar dit is wel echt even schrikken!!
Een Wham Baam Teslacam momentje. Hopelijk waren er geen zware gewonden.
 
  • Like
Reactions: MaartenD
Wow. Het ziet er uit alsof de veroorzaker het zat was achter een "linksklever" te zitten maar de inhaalactie totaal verkeerd inschatte.
Hier zit toch echt wel paar ongefundeerde aannames in. De zilverkleurige auto was aan het inhalen en de veroorzaker van het ongeluk ging er roekeloos rechts langs met alle gevolgen van dien. Meer kun je niet uit de beelden concluderen.
 
A 42-year-old man from Wiesbaden caused a serious accident near Büttelborn on Saturday. He crashed into a car that was being driven by a 17-year-old woman.

Büttelborn/district of Gross-Gerau. A 42-year-old man from Wiesbaden caused a serious accident on the A67 around 4 p.m. on Saturday afternoon. According to the police, the man drove in the direction of Frankfurt and lost control of his car shortly after the Büttelborn exit while he was driving in the left lane. His car then swerved and crashed into a car with four occupants with great force. A 17-year-old novice driver sat with her family at the wheel of this vehicle.

The 42-year-old's car overturned in the accident and came to rest on the roof. The young woman's car turned 180 degrees and came to a stop in the right lane. The person who caused the accident was seriously injured in the accident and was taken to a hospital by rescue workers. The occupants of the other car suffered minor injuries and were treated at the scene. According to the police, witnesses later testified that the 42-year-old was said to have attracted attention earlier with a "speedy driving style".
 
"[Er] verlor kurz nach der Ausfahrt Büttelborn die Kontrolle über sein Auto, während er auf der linken Spur unterwegs war. Sein Wagen geriet daraufhin ins Schlingern"

Als ik dit zo lees moet je de beelden echt aan de politie geven zodat ze het geheugen van de 42 jarige man even kunnen opfrissen, met z'n "de auto ging slingeren".
Lijkt mij inderdaad ook verstandig om de beelden aan de politie te geven. Het kan zomaar zijn dat de getuigen niet alles op de juiste manier hebben kunnen waarnemeen. De beelden laten weinig twijfel over.
 
  • Like
Reactions: NielsA
Ben je lekker met je Tesla aan het rijden op de Duitse snelweg.... zie je ineens dit in je spiegel:


Ik heb de politie gemeld dat ik beelden heb. Als ze interesse hebben, zouden ze mij terugbellen. Tot op heden nog niet teruggebeld dus waarschijnlijk genoeg getuigen.

Maar dit is wel echt even schrikken!!
Dat is inderdaad heftig, je was wel zo goed bij te tijd om dan op het knopje van "opname" of je claxon te drukken, ik zou het totaal vergeten....
Anders worden de beelden toch niet meer standaard bewaard.