Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Enorme piepshow bij inschakelen FSD/autopilot

This site may earn commission on affiliate links.
Helaas, sinds vandaag is het weer feest, ik ga een service call aanmaken.
Er is net een monteur langs geweest, en obv de log gegevens denken ze dat het te maken heeft met een storing in de interior camera.. ook al doet hij niks, hij kan wel het systeem verstoren. Deze is vervangen, nu maar weer eens een tijdje rijden en kijken wat er gebeurt. Het lijkt dus een vrij uniek probleem te zijn.
 
  • Informative
Reactions: job-lek
Er is net een monteur langs geweest, en obv de log gegevens denken ze dat het te maken heeft met een storing in de interior camera.. ook al doet hij niks, hij kan wel het systeem verstoren. Deze is vervangen, nu maar weer eens een tijdje rijden en kijken wat er gebeurt. Het lijkt dus een vrij uniek probleem te zijn.
Het treedt overigens nog steeds op, dus ik mag naar het service center toe voor een uitgebreid onderzoek…
 
Eind van het verhaal? Gisteren heb ik de auto weer opgehaald en ze wilden de coaxkabel van de interne camera naar de centrale computer vervangen, maar toen zagen ze nog steeds communicatieproblemen, dus nu is de computer/scherm in zijn geheel vervangen, en opgestuurd naar USA voor analyze. Laten we hopen dat het nu permanent opgelost is!