Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Enquête over hoe u uw zakelijkvervoer heeft ingericht

This site may earn commission on affiliate links.
Stichting Autobelangen, in samenwerking met Leasebijtellingvriendelijk.nl , nodigt U van harte uit deel te nemen aan een korte enquête over 100% elektrisch rijden. Op deze manier willen zij meer inzicht verkrijgen in de keuzes die zakelijke rijders maken op het gebied van mobiliteit. Het invullen van de enquête kost maximaal 5 minuten.
Enquête 100% elektrisch rijden - Stichting Autobelangen
 
Moeilijke keuze.
Moet je nu naar waarheid invullen dat je Model S om fiscale redenen uit de BV naar privé verhuist?
Of -voor maximale impact op de politieke besluitvorming- dat je weer naar een brandstofauto terugkeert?

Ben maar gewoon eerlijk geweest.
Als je weer een brandstofauto gaat rijden,wordt de Tesla sowieso niet gesloopt. Waarschijnlijk geëxporteerd, maar ook dan bespaart-ie energie en CO2-uitstoot.
 
Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn studie (Bedrijfskunde aan Fontys Hogeschool) doe ik onderzoek naar diversiteit binnen internationale organisaties. Een opdracht binnen het onderzoek is om een enquête af te nemen bij medewerkers van een internationale organisatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als u de onderstaande enquête in zou willen vullen, wanneer u werkzaam bent bij een internationale organisatie. Het duurt maar een paar minuutjes en het is anoniem.

Diversiteitsmanagement binnen internationale organisaties

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Anne van den Tillaar
 
Stichting Autobelangen, in samenwerking met Leasebijtellingvriendelijk.nl , nodigt U van harte uit deel te nemen aan een korte enquête over 100% elektrisch rijden. Op deze manier willen zij meer inzicht verkrijgen in de keuzes die zakelijke rijders maken op het gebied van mobiliteit. Het invullen van de enquête kost maximaal 5 minuten.
Enquête 100% elektrisch rijden - Stichting Autobelangen

Ook ingevuld. Idd kleine moeite.
 
Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn studie (Bedrijfskunde aan Fontys Hogeschool) doe ik onderzoek naar diversiteit binnen internationale organisaties. Een opdracht binnen het onderzoek is om een enquête af te nemen bij medewerkers van een internationale organisatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als u de onderstaande enquête in zou willen vullen, wanneer u werkzaam bent bij een internationale organisatie. Het duurt maar een paar minuutjes en het is anoniem.

Diversiteitsmanagement binnen internationale organisaties

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Anne van den Tillaar
Pas op gaat NIET over de bovenstaande Enquête.

Dit is de Enquête Enquête 100% elektrisch rijden - Stichting Autobelangen
 
Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn studie (Bedrijfskunde aan Fontys Hogeschool) doe ik onderzoek naar diversiteit binnen internationale organisaties. Een opdracht binnen het onderzoek is om een enquête af te nemen bij medewerkers van een internationale organisatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als u de onderstaande enquête in zou willen vullen, wanneer u werkzaam bent bij een internationale organisatie. Het duurt maar een paar minuutjes en het is anoniem.

<...>

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Anne van den Tillaar
Mooie aanleiding voor de forumgebruikers om de 'Report' functie eens uit te proberen. Daarmee attendeer je de moderatoren op ongewenste berichten. Succes.

Knipsel 5.PNG
 
Last edited:
  • Like
Reactions: CO2CLEAN