Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Entertainment op de achterbank?

This site may earn commission on affiliate links.

Wij hebben dit met een vergelijkbare trust oplossing gedaan, maar die bleef niet zitten op pianozwart. Wellicht werkt dit merk beter, is in ieder geval een stukje duurder maar nog steeds goed te betalen.

Spelen jullie de audio via de Tesla speakers door te verbinden met Bluetooth?
 
Spelen jullie de audio via de Tesla speakers door te verbinden met Bluetooth?

Ik heb 2 (niet te dure, prettig zittende) koptelefoons gekocht en een headphone splitter. Als zij dan een filmpje kijken kunnen wij lekker spotify-knallen:)

Dat viel mij ook op op de foto, maar ik realiseerde mij dat ik die cup holders nooit gebruik en de lederen armleuning altijd in de voorste stand heb staan. Voor mij prima dus.
Mits de zuignap altijd goed vast zit, daar ben ik nog wel benieuwd naar, @Onno.

Tav de cupholders: voor mij geldt hetzelfde, ik gebruik ze niet. Ik kan mijn arm dan niet lekker kwijt. Ik houdt je op de hoogte wat de zuignap doet. Eerste indruk geeft aan dat het wel goed zit. Bij flink trekken maak ik mij meer zorgen om de console dan de zuignap:) Maar op de langere duur kan hij misschien vacuüm verliezen, we gaan het meemaken

Overigens gaan we het gebruik wel reguleren. Wat is er mis met vrachtwagenmerken turven, ik zie ik zie wat jij niet ziet en andere achterbankspelletjes waar wij groot mee zijn geworden:D
 
  • Like
Reactions: Advh
Ik heb me de houder van Bjorn zijn review gescoord.

IMG_1247.jpg
IMG_1248.jpg
IMG_1250.jpg
IMG_1249.jpg


Entertainment

Eigenlijk een Inateck tablet/telefoon houder met 3d geprinte steun aan de stoel, met mousse.
 
  • Informative
Reactions: Nogo1966
Alleen nog even benieuwd of hij goed langdurig vacuüm blijft op de 'koolstofvezel afwerking'... Komende dinsdag kan ik het je vertellen;-)
Kan melden dat bij de hout afwerking hij niet blijft zitten vrij snel is het vacuüm weg.

Echter er wordt een plateautje met dubbel zijige tape bijgeleverd. Als je deze goed strak plakt glijd de armsteun nog gewoon naar achter (als er geen iPad op staat uiteraard)
 
Kan melden dat bij de hout afwerking hij niet blijft zitten vrij snel is het vacuüm weg.

Echter er wordt een plateautje met dubbel zijige tape bijgeleverd. Als je deze goed strak plakt glijd de armsteun nog gewoon naar achter (als er geen iPad op staat uiteraard)
Klinkt logisch, zit natuurlijk wat reliëf in de houtstructuur. Tijdje geleden viel hij ook bij mij steeds, bleek dat er wat rommeltjes op de zuignap zaten. Na verwijdering zat hij weer strak..
 
Zoiets?
Dit soort producten zijn erg tricky. Na één keer te bevestigen verlies je veel plak kracht van zuignap. In combinatie met een zware tablet werkt het in de praktijk niet zo goed. Heb zelfs met iPhone wel eens last van losraken zuignam bij warme temperaturen.
 
  • Like
Reactions: Dannietjoh
Dit soort producten zijn erg tricky. Na één keer te bevestigen verlies je veel plak kracht van zuignap. In combinatie met een zware tablet werkt het in de praktijk niet zo goed. Heb zelfs met iPhone wel eens last van losraken zuignam bij warme temperaturen.
Ik heb deze houder, maar dan op een zuignap van RAM, en met mijn 3D printer zelf een adapter geprint.

Gaat al makkelijk 2 jaren goed in mijn Model X, aan het dashboard.
 
  • Like
Reactions: Dannietjoh