Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Entertainment op de achterbank?

This site may earn commission on affiliate links.
Die werkt niet omdat je niet onder hoofdsteun doorkan volgens mij.
Op de laatste foto zie je dat je hem ook dwars kunt monteren. Zou dus moeten werken. Elegant is anders vind ik, maar heb ook nog niks gevonden wat beter is. Zou iets met een zuignap niet werken? Heb mijn X nog niet (is onderweg vanaf Antwerpen) dus lastig inschatten ;)
 
Ik overweeg de Scosche Magicmount te kopen. Zoals in post #67 van dit topic staat. Iemand hier recente ervaringen mee in combinatie met een iPad?

Dat was mijn post...zitten er nu al meer dan een jaar op en nog steeds erg tevreden...vooral omdat ze stevig vastzitten en groot oppervlak hebben. Zijn niet los te krijgen. Gebruik ze met een ipad Pro / 2 / Mini en alledrie nog nooit afgevallen tijdens het rijden en ook trillen ze niet.
 
  • Like
Reactions: ResB
Ik ben ook voor de oplossing van @FrankNL gegaan.

Ik heb de Scosche XL besteld, net als hij heeft. Ik heb echter de niet glanzende seatbacks in mijn Model X (bouwjaar 2017).

In de handleiding van de Scosche staat duidelijk dat het 24 uur duurt voordat het plaksel op zijn sterkst is. Ik heb het vanmiddag geplakt op de achterkant van één stoel en zal morgen proberen of het mijn iPad kan dragen.

Als het werkt is dit wel de allermooiste oplossing.

Ik zal jullie op de hoogte houden.
 
Ik hou niet zo van plakdingen en/of kit in de auto, dus ik ben gegaan voor:
c6cQN9yLScyet+su8Ctqjw.jpg
iNp5eDN2SA2AKYXgyxZvjw.jpg



(bol.com | Vogel's - Tablet dashboardhouder auto universele houder en dashboard houder - TMS 1050)
 
  • Like
Reactions: FrankNL and Gaston