Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

EPEX (APX) data

This site may earn commission on affiliate links.

prettig

Active Member
Apr 16, 2019
1,779
1,429
Soesterberg
Wellicht handig voor anderen, zeker met de huidige prijzen. En om eens te kijken of het ook wel klopt.
Haal het nu elke dag op (om 00:00) en zet het in tabel.

Nu is de timestamp van de output die ik krijg:
  • T00:00:00+00:00
  • De tijden in de tabel zijn nu +2 uur (gecorrigeerd)
  • Tevens krijg ik telkens maar 22 uren vooruit
Vraag: als iemand een betere (gratis of weinig) bron weet, graag......(ze zijn er wel, maar dure abbo's).


P.S. deze tabel kan wijzigen qua layout, data, etc ...... ben nog aan het testen. Wil eigenlijk 2x dag ophalen en zorgen dat ik altijd 24 uur heb.
 
  • Informative
Reactions: Gsteen
Ik heb moeten opzoeken waar dit over gaat. Klopt het dat dit de prijzen zijn voor leveranciers? Dan zitten die wel erg hoog. Daar nog eend de transportkosten en taxen bij…
Ja klopt, als je een variabel contract hebt is dat de basis. En inderdaad wordt je momenteel niet blij van (voor de stijging kreeg ik vaak in de nacht betaald voor het laden.... negatief).
 
Last edited:
Was even aan het zoeken naar slim tijdstip om de tabel te vullen.

"A blind auction takes place once a day, 365 days a year. Results are published as soon as possible from 15:10. All tradable contracts are 15 minute contracts. The order book opens 45 days in advance and closes at 15:00, one day before delivery."

Kortom om 16:00 maar eens proberen (lijkt me slimmer) en dan weer paar uur later om te kijken of de API de laatste 2 uur (krijg er telkens maar 22) kan aanvullen.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: JanG007