Beste Tesla fans,
Onlangs heb ik met mijn X model uit 2019 mijn deur beschadigd en spiegelkap ietwat qua lak bij het uitrijden, na het laden. Tesla is wit parelmoer met xpel stealth folie mat erop.
Eerste offerte gekregen. Geen rare fratsen behalve wat ik verwacht had een dikke rekening. Tweede offerte garage belt mij en zegt: "Nou gezien de deur opnieuw gespoten moet worden (ook vervangen vanwege alu, maar dat doet er ff niet toe), moet de achterste portier en voorklep auto meegespoten worden, omdat er anders kleurverschil kan zijn. Uw folie moet dan daar af en weer opnieuw erop later."
Dit heb ik nog nooit meegemaakt en dit is niet mijn eerste rodeo met een Tesla. In Zwitserland had een dronken buurvrouw ook onze model 3 kapotgemaakt en die konden ze gewoon spuiten zonder aangrenzende delen te spuiten. Zowel de X als 3 zijn parelmoer. Ik vind dit bizar, want als je zoooooveeeeeeeel moet spuiten, dan kun je net zo goed de hele auto spuiten anders heb je kleurverschil evt. met de kofferbak en andere zijkant - zo kunnen we wel doorgaan.
Beide offertes waren gemaakt door een gecertificeerd Tesla garage, echter alleen eentje noemde dit geval.
Heeft iemand ervaring met deze situatie en hebben jullie dit ook te horen gekregen toen je deur gespoten moest worden? (Hij gaf aan dat ik ook alleen die ene deur kan spuiten, maar dan moet ondertekenen zwart op wit dat er kleurverschil kan optreden welke ik accepteer. Nou dat geeft niet veel vertrouwen.)
Onlangs heb ik met mijn X model uit 2019 mijn deur beschadigd en spiegelkap ietwat qua lak bij het uitrijden, na het laden. Tesla is wit parelmoer met xpel stealth folie mat erop.
Eerste offerte gekregen. Geen rare fratsen behalve wat ik verwacht had een dikke rekening. Tweede offerte garage belt mij en zegt: "Nou gezien de deur opnieuw gespoten moet worden (ook vervangen vanwege alu, maar dat doet er ff niet toe), moet de achterste portier en voorklep auto meegespoten worden, omdat er anders kleurverschil kan zijn. Uw folie moet dan daar af en weer opnieuw erop later."
Dit heb ik nog nooit meegemaakt en dit is niet mijn eerste rodeo met een Tesla. In Zwitserland had een dronken buurvrouw ook onze model 3 kapotgemaakt en die konden ze gewoon spuiten zonder aangrenzende delen te spuiten. Zowel de X als 3 zijn parelmoer. Ik vind dit bizar, want als je zoooooveeeeeeeel moet spuiten, dan kun je net zo goed de hele auto spuiten anders heb je kleurverschil evt. met de kofferbak en andere zijkant - zo kunnen we wel doorgaan.
Beide offertes waren gemaakt door een gecertificeerd Tesla garage, echter alleen eentje noemde dit geval.
Heeft iemand ervaring met deze situatie en hebben jullie dit ook te horen gekregen toen je deur gespoten moest worden? (Hij gaf aan dat ik ook alleen die ene deur kan spuiten, maar dan moet ondertekenen zwart op wit dat er kleurverschil kan optreden welke ik accepteer. Nou dat geeft niet veel vertrouwen.)