Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ervaringen CCS 2 upgrade model s

This site may earn commission on affiliate links.
Hey,
Heb net de CCS 2 combo adapter/upgrade besteld voor mijn pre refresh 2014 P85 model s. Ik herinner dat ik ergens gelezen had dat er iemand problemen had met het gebruiken van de gen 1 universal mobile connector. Iemand die ooit deze upgrade ook heeft uitgevoerd en problemen met de gen 1 UMC of andere problemen heeft bevonden?

Ja, Ik had een MS 85 met CCS upgrade & Gen1 UMC

Nooit problemen ondervonden en werkt goed en zeer handig onderweg omdat ik maandelijks naar Frankfurt Duitsland & terug met CCS locatie's

Goede investering zelfs toen het bijna dubbel kost:)
Ik betaalde €500 ipv €262
Dus wat je nu betaald is echt peanuts voor zeer goede extra ;)

• Like
Reactions: Powergerry
Heb de upgrade laten doen en tegen de consensus tot nu toe ging het niet goed ivm de mobile connector. De mobile connector werkt niet meer sinds de upgrade. Ben naar een service center geweest en een dag later een 300€ bon gekregen voor een nieuwe mobile connector+diagnose. De connector werkt gewoon bij nieuwe modellen en andere legacy modellen zonder css upgrade maar niet bij andere CCS legacy modellen. Had gemeld bij de originele aanvraag voor de CCS dat ik de mobile connector nodig had en of er problemen zouden komen, en werd gerust gesteld dat hij nog zou werken. Vind het daarom wel raar dat ik voor de hele factuur moet betalen… Enig tips?