Hoe zijn jullie ervaringen met dakdragers van Tesla/Thule? Kloppen de berichten van krakend/barstend glas of is dat inmiddels verholpen?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik heb eigenlijk om de reden van verbruik en de vele problemen een trekhaak gekozen.
Ik zou dan zoiets willen gebruiken:
Towbox V2 Black Edition 390 liter Trekhaakbagagebox
Mij lijkt (maar misschien zit ik ernaast), dat dit minder wind vangt en dus minder impact heeft op de actieradius.
Zat ik ook aan te denken. Zijn er mensen met goede ervaringen met het achteraf monteren van een trekhaak (ik weet het, dan gern trekgewicht, maar wel geschikt voor fietsendrager/bagagebox)?Ik heb eigenlijk om de reden van verbruik en de vele problemen een trekhaak gekozen.
Mij lijkt (maar misschien zit ik ernaast), dat dit minder wind vangt en dus minder impact heeft op de actieradius.
Ik heb eigenlijk om de reden van verbruik en de vele problemen een trekhaak gekozen.
Dat is goed klote! Dat zou niet moeten gebeuren wanneer je bouten alleen met de hand vastzet.Gisteren dakdrager voor Model 3 gaan halen bij Tesla en gemonteerd. Bij het nog maar met de hand vastzetten van de moeren (scrupuleus instructies volgend, natuurlijk) had ik al een barst in m'n dak. Slecht voor mijn humeur én voor mijn vertrek op wintersport... Iemand dezelfde ervaring?