Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ervaringen LTE upgrade

This site may earn commission on affiliate links.
€ 550, dat is veel te duur.

Hendrik, beter upgraden we weer naar een nieuwe MS met 4G, nextgen seats en de AP2. En de UHF Audio weten we dat we die kunnen skippen dankzij Light Harmonic Audio e.a.

Altijd naarjetoerekenen :)
 
  • Funny
Reactions: HWS
Enkel voor modem? Da s duur met roaming die wordt afgeschaft ga ik voor een mifi

Als er in 550 ook cpu upgrade in media center zou zijn deed ik het onmiddellijk
1 januari 2018 gaat de vrije periode van 4 jaar stoppen. Ik ben benieuwd hoeveel het daarna gaat kosten, maar dat horen we vast later wel. Zonder internet kan de auto volgens mij geen stap verzetten.
 
Last edited:
1 januari 2018 gaat de vrije periode van 4 jaar stoppen. Ik ben benieuwd hoeveel het daarna gaat kosten, maar dat horen we vast later wel. Zonder internet kan de auto volgens mij geen stap verzetten.
ik ben ook benieuwd. Maar zou me niks verbazen als het gewoon gratis blijft. Die prijzen gaan steeds verder omlaag, en voor een grote afnemer als Tesla is het waarschijnlijk verstandiger om de klanten blij te maken met een gratis voortzetting dan klanten ontevreden te maken door een paar euro per maand te gaan rekenen (de meesten staan er niet bij stil dat het slechts tijdelijk gratis zou zijn).
Bovendien:
- administratiekosten
- de wens van Tesla om van alle auto's data te kunnen verzamelen. Ze hebben dat niet meer in de hand als berijders ervoor kunnen kiezen hun data abonneement op te zeggen (zal nu nu niet veel gebeuren, maar als de auto's een stuk ouder worden spelen deze kosten een grotere rol voor de eigenaren)
 
Weten jullie zeker dat het daar beter mee wordt? Ik had onlangs een loaner met LTE en heb hem een aantal keren moeten resetten om TuneIn aan de praat te houden. Ook ben ik niet echt onder de indruk van het 4g netwerk in bijvoorbeeld Frankrijk of Duitsland. Dus of je er qua stabiliteit onderweg dan veel op vooruit gaat?
Ik heb wel het idee dat 8.0 beter met de bandbreedte omgaat; internetradio die voorheen niet liep wegens bandwirh problemen doen het nu wel!
 
Weten jullie zeker dat het daar beter mee wordt? Ik had onlangs een loaner met LTE en heb hem een aantal keren moeten resetten om TuneIn aan de praat te houden. Ook ben ik niet echt onder de indruk van het 4g netwerk in bijvoorbeeld Frankrijk of Duitsland. Dus of je er qua stabiliteit onderweg dan veel op vooruit gaat?
Ik heb wel het idee dat 8.0 beter met de bandbreedte omgaat; internetradio die voorheen niet liep wegens bandwirh problemen doen het nu wel!

Jazeker
 
  • Funny
Reactions: FrankNL