Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ervaringen met ANWB energie?

Camelroel

Member
Oct 21, 2018
883
465
Lelystad
Zijn hier ervaringen met ANWB Energie?

Eind van de maand loopt mijn Electra contract af. Tot het begin van het jaar was de stroomprijs niet interessant voor mij want ik produceerde meer stroom dan ik gebruikte. Maar dat is een beetje veranderd sinds ik mijn X gekocht heb. Die 1700 kWh die ik over had per jaar was binnen 4 maanden op. :rolleyes:

Ik heb van Vattenfall een redelijk goed aanbod gekregen, maar zit dit te vergelijken met de marktprijs systemen die onder andere de ANWB aanbieden. In kort 's avonds betaal je meer maar de rest van de dag minder. Is dit de moeite van het plannen al of niet met de Laadje app waard of niet?

Polt de Laadje app de Tesla veel? Ik merk dat mijn X ongeveer 3% extra drain heeft als er een app toegang heeft die mijn laad en rij gegevens bijhoudt. Dat vind ik veel en dan is de eventuele winst ook gauw weer weg.

Maarten

Active Member
Nov 2, 2013
3,357
4,831
Hilversum
Geen ervaring met ANWB Energie.
Aan het einde van mijn energiecontract kijk ik altijd even op gaslicht.com, vul mijn gegevens en voorkeuren in en zie vervolgens snel wat mijn beste optie is.
Doe dat al jaren zo en bevalt mij prima.

• Like
Reactions: Gtech

Maurice1

Active Member
Oct 22, 2018
1,953
962
Nijmegen
Klopt, daisy chain aanleggen. Nadeel is dat de afstand niet groot mag zijn dacht ergens rond 10 meter. Dat lijkt veel, maar als je rekneing moet houden met obstakels dan is die afstand zo gemaakt.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC