Wisselend succes.
Gisterenavond bij Valenciennes in Frankrijk geladen, en het was druk. Er stond ook een Volvo XC40 te laden, en een Duitser met een BMW iX probeerde ook te laden.
Ik had wat haast (moest m'n vrouw in CDG ophalen) en arriveerde net toen de collega naast de iX weg reed, en nam zijn plaats in. De iX rijder stapte net uit en merkte net dat ik mijn kabel had ingeplugd, net aan de kant waar ook zijn laadpoort stond (maar dat ging ie toch niet halen want de laadpoort zit nogal ver vooruit en zijn auto was absoluut niet diep genoeg in het parkeervak geparkeerd).
Hij probeerde nog de iX scheef te manoeuvreren, maar naast zijn plek stond een struik en daar kon ie niet in rijden. Later reed een Model Y weg en is ie daar gaan proberen, maar even later reed ie weg dus ik vermoed dat ie ook niet de app had.
Heel gek dat Valenciennes wel open staat voor andere merken, en Senlis niet. Senlis is groter en heeft meer stalls.
Maar bot gezegd is alles tussen België en Parijs een snellaad-woestijn, behalve 4 CCS bij TotalEnergies richting Lille die druk bezet waren, en 2 CCS bij Enercon Longueil.
Gisterenavond bij Valenciennes in Frankrijk geladen, en het was druk. Er stond ook een Volvo XC40 te laden, en een Duitser met een BMW iX probeerde ook te laden.
Ik had wat haast (moest m'n vrouw in CDG ophalen) en arriveerde net toen de collega naast de iX weg reed, en nam zijn plaats in. De iX rijder stapte net uit en merkte net dat ik mijn kabel had ingeplugd, net aan de kant waar ook zijn laadpoort stond (maar dat ging ie toch niet halen want de laadpoort zit nogal ver vooruit en zijn auto was absoluut niet diep genoeg in het parkeervak geparkeerd).
Hij probeerde nog de iX scheef te manoeuvreren, maar naast zijn plek stond een struik en daar kon ie niet in rijden. Later reed een Model Y weg en is ie daar gaan proberen, maar even later reed ie weg dus ik vermoed dat ie ook niet de app had.
Heel gek dat Valenciennes wel open staat voor andere merken, en Senlis niet. Senlis is groter en heeft meer stalls.
Maar bot gezegd is alles tussen België en Parijs een snellaad-woestijn, behalve 4 CCS bij TotalEnergies richting Lille die druk bezet waren, en 2 CCS bij Enercon Longueil.