You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
After months of work, our team is proud to finally share this great project with you. You can now use the Chargemap Pass to charge at Tesla Superchargers
Zelfs tijdelijk dezelfde tarieven die ook voor Tesla's gelden, zonder dat je dus blijkbaar een abonnement nodig hebt voor niet-Tesla'sChargemap heeft net een nieuwe functionaliteit dat je via hun app de Tesla-app kan bedienen voor laden bij de SuC. Tesla Superchargers x Chargemap Pass
Zou dit enige voordelen opleveren voor SuC-gasten? En dus meer auto's aan "onze" e-pomp?
Chargemap-gebruikers zullen de SuC's nu zien als compatibel met hun kaart. Tot nog toe moest je al weten dat SuC's toegankelijk zijn en er bovendien een aparte app voor downloaden, betaling koppelen,... . Dit maakt het veel zichtbaarder en toegankelijker. Andere providers zullen snel volgen. Dit zal er ongetwijfeld voor zorgen dat er veel meer gebruik van gemaakt zal worden.Chargemap heeft net een nieuwe functionaliteit dat je via hun app de Tesla-app kan bedienen voor laden bij de SuC. Tesla Superchargers x Chargemap Pass
Zou dit enige voordelen opleveren voor SuC-gasten? En dus meer auto's aan "onze" e-pomp?
Ja, dat vermoed ik ook...Dit zal er ongetwijfeld voor zorgen dat er veel meer gebruik van gemaakt zal worden.
MAar het zal er waarschijnlijk ook voor zorgen dat de Fastneds, Ionity's en de rest eens degelijk gaan werken aan hun betrouwbaarheid, anders verliezen ze nog meer klanten.Ja, dat vermoed ik ook...
Volgens mij is Fastned al erg betrouwbaar (Autocharge!), IONITY vermijd ik liever.MAar het zal er waarschijnlijk ook voor zorgen dat de Fastneds, Ionity's en de rest eens degelijk gaan werken aan hun betrouwbaarheid, anders verliezen ze nog meer klanten.
Fastned is ook erg goedkoop..Volgens mij is Fastned al erg betrouwbaar, IONITY vermijd ik liever.
Via Chargemap betalen ze dezelfde prijs als de niet Tesla rijders zonder lidmaatschap.Zelfs tijdelijk dezelfde tarieven die ook voor Tesla's gelden, zonder dat je dus blijkbaar een abonnement nodig hebt voor niet-Tesla's
During a limited period, the Chargemap Pass charging rate will be identical to Tesla's. You can easily access the price by consulting the details sheet of each compatible Supercharger in the Chargemap app and on our website.
Ah ik las niet goed, ze bedoelen identical als in de rate die Tesla aanhoudt, dus in dit geval voor niet-Tesla'sVia Chargemap betalen ze dezelfde prijs als de niet Tesla rijders zonder lidmaatschap.
Als ze er geld aan kunnen verdienen dan zal ”later” wel eens sneller kunnen zijn dan je denkt……^^Te beginnen in Frankrijk en later doorheen heel Europa.
Ik veronderstel dat "later" nog veel verder ligt dan Elon's "next month"...
Mijn Audi aansluiting zit rechts voor, zal dus wel een extra plaats in nemen zolang de kabels niet langer worden....Stond bij een v2 SuC gisteren (Zevenaar), stonden 2 niet Tesla’s dus 4 stalls bezet te houden omdat ze aan de verkeerde kant van de paal moeten staan. Voordeel voor hen (in geval van v2) is dat ze dus geen stall sharing hebben, nadeel voor de Tesla’s die daartoe dan sneller worden gedwongen (omdat er minder stalls over zijn door die mensen).
In de app van Tesla staat dat je niet schuin mag parkeren, maar er staat volgens mij niks over dat je niet in de parkeerplaats ernaast mag staan. Goed fatsoen overigens zou dicteren dat je dat niet doet maar soit.
Asociaal zijn is een keuze iddMijn Audi aansluiting zit rechts voor, zal dus wel een extra plaats in nemen zolang de kabels niet langer worden....
Wat is het verschil tussen links achter (Tesla) en rechtsvoor?Mijn Audi aansluiting zit rechts voor, zal dus wel een extra plaats in nemen zolang de kabels niet langer worden....
Zelfde vandaag in Arlon.. paar stalls deden het niet en als er dan ook nog op deze manier laadplekken verloren gaan, door Audi’s en Skoda’s die laden, is dat best zonde..Stond bij een v2 SuC gisteren (Zevenaar), stonden 2 niet Tesla’s dus 4 stalls bezet te houden omdat ze aan de verkeerde kant van de paal moeten staan. Voordeel voor hen (in geval van v2) is dat ze dus geen stall sharing hebben, nadeel voor de Tesla’s die daartoe dan sneller worden gedwongen (omdat er minder stalls over zijn door die mensen).
In de app van Tesla staat dat je niet schuin mag parkeren, maar er staat volgens mij niks over dat je niet in de parkeerplaats ernaast mag staan. Goed fatsoen overigens zou dicteren dat je dat niet doet maar soit.
Je hebt gelijk! Zal alleen 'standaard' kunnen parkeren mocht er geen paaltjes zijn zodat mijn neus meer naar voren kan.Wat is het verschil tussen links achter (Tesla) en rechtsvoor?
Vooruit in parkeren is toch zelfde situatie als bij een Tesla in dit geval?
Dacht altijd dat Audi linksvoor zit.Je hebt gelijk! Zal alleen 'standaard' kunnen parkeren mocht er geen paaltjes zijn zodat mijn neus meer naar voren kan.
Tot nu toe alleen ionity gebruikt, goedkoper met mijn eerste jaar gratis kaartje (0.33 cent/kwh)