TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Ervaringen TeslaCore

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Maurice1, Nov 18, 2019.

1. Maurice1

Maurice1 Active Member

Zijn hier al Tesla rijders met ervaringen met de app TeslaCore?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bernd.teslacore
    Tesla Core

Gister geïnstalleerd en geeft een technisch inzicht onder de "motorkap" van je Tesla. Alleen gaf de app bij mij een batterijdegradatie van 4.6% aan. Geen idee of het klopt maar met meer dan 160.000 km ben ik bang dat dit onjuist is.

2. DucaTinus

DucaTinus Member

Gebruik teslafi. Is de oudste. Alle andere apps, STATS, TESLACORE, TESLATICS, etc etc geprobeerd. Teslafi heeft toch mijn voorkeur als het gaat over data.

3. Ger356

Ger356 Member

Vindt je dat teveel of te weinig?
    Volgens mij klopt het wel. Ik had bij 250.000 km ongeveer 5% degradatie en we weten dat de degradatie vooral de eerste 50.000 km het snelst gaat.

4. DucaTinus

DucaTinus Member

Na 160.000km slechts 4.6% degradatie? Als dat klopt kan het zo in een advertentie.
    Ik teken ervoor

• Like x 3
  5. MasterMace

MasterMace Member

Ik ben altijd wat huiverig als iemand iets gratis aanbiedt en je vervolgens met je credentials van je auto in moet loggen....

• Like x 1
  6. Maurice1

Maurice1 Active Member

Ik denk dat het te weinig is. Maar ik zou niet weten wat het dan wel zou moeten zijn.

7. Maurice1

Maurice1 Active Member

Dit is ook mijn zorg! Daarna heb ik gelijk mijn credentials weer aangepast. Ik hoop eigenlijk dat mensen hier positieve ervaringen hebben en het al enige tijd gebruiken.

8. joverdijk

joverdijk Member

Ik vind TeslaFI de beste, ik poll hun API ook weer naar mijn eigen database + ben bezig met lokale aanvulling met Canbus-data etc.

• Informative x 1

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC