TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Europe SR+ bestellingen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Danny1410, Apr 23, 2019.

1. Danny1410

Danny1410 Member

Goedemorgen! 12 april de Model 3 SR+ besteld. Zullen we hier informatie bijhouden over de levertijden? Is er al iets meer van bekend?
    Het enige gerucht dat ik hoorde via Amerikaanse vrienden is dat op dit moment de Europese batch wordt geproduceerd. Ik verwacht zelf echter de auto niet voor juli 2019 en denk misschien wel pas einde van het jaar.
    Gelukkig wel HW3.0.

2. adjego

adjego Member

Ikzelf ook de 12e april besteld.

- Aan de telefoon gaf de Teslamedewerker aan de auto eind van het jaar te verwachten.
    - Bij de SEC in Eindhoven, gaf hij aan dat de LR RWD geleverd worden per augustus, en de SR+ daarna. Hoeveel daarna kon hij ook niet zeggen. Overigens gaf hij ook aan dat het ook best wel kon zijn dat er nu al LR RWD versie op de boot staan, maar of dat echt zo is was voor hem ook niet duidelijk.

Laten we hopen op eerder, maar we gaan het meemaken :)

3. Javiero

Javiero Member

Hoi hoi,

Heb gisteren de SR+ besteld. Enige wat ik op dit moment heb gelezen is de 'verwachte' levertijd in China eind Juni is.
    Hoop iig niet dat ze pas aan het einde van het jaar gaan leveren :-(

4. adjego

adjego Member

ik heb even gekeken en inderdaad bij China geven ze een datum op voor de SR+, alleen volgens google is het eind Juli.
    预计交付日期:2019年7月底 -> Geschatte leverdatum: eind juli 2019

5. Hayden

Hayden Member

Juist met sales Gent gesproken en ze hebben absoluut nog geen zicht op levertijden.
    Ik weet nu wel zeker dat de LR RWD te bestellen is in de Tesla store en 53.300 euro kost. Normaal zou ik de SR+ bestellen maar begin nu zwaar te twijfelen natuurlijk. Voor 5000 euro krijg je een pak range meer en het Premium interieur. De range heb ik niet nodig maar de geluidsinstallatie op de SR+ is zonder subwoofer niet zo best. Pfffff, keuzes.

6. TM3LR

TM3LR Member

Volgens Bjørn altijd de grootste range nemen die je je kan veroorloven ;):)

7. Jobbeke

Jobbeke Member

Juist LR RWD besteld

• Like x 1
  8. Tozz

Tozz Active Member

Het posten/spammen van je referral code is tegen de regels in van Tesla en ook tegen de regels van dit forum. Daarnaast maak je er geen vrienden mee.

9. Danny1410

Danny1410 Member

Okee.. nou ik was het bijna vergeten, dus was er wel blij mee geweest met een herinnering. ;)

10. Klaas

Klaas Member

#10 Klaas, Apr 24, 2019
    Last edited by a moderator: Apr 24, 2019
    Maar gelukkig heb je nu nog de tijd om de post te verwijderen, zonder hulp van moderator.

---

Die hulp was schijnbaar toch nog even nodig

Mod
    :rolleyes:

11. Javiero

Javiero Member

Ik zit morgen toevallig bij de sales mensen van Tesla - kijken of die een schatting kunnen geven :)

• Like x 1
  12. Hayden

Hayden Member

Iemand een referral code voor mij via en wat uitleg hoe je deze moet gebruiken bij het bestellen. Ik bestel straks mijn M3 rond 16u. Alvast bedankt.

13. Tozz

Tozz Active Member

Heb je een privebericht gestuurd met wat uitleg.

14. Danny1410

Danny1410 Member

Ben heel benieuwd!! Laat ons vooral weten.

15. Danny1410

Danny1410 Member

Ik ben ook druk met dingen. Als mijn toevoeging die mij relevant lijkt niet gewenst wordt dan verwijder je het inderdaad zelf maar. Ik post dingen met een goede intentie en ben dan ook niet gediend van suggestieve en kleinerende opmerkingen.

16. Hayden

Hayden Member

Omdat ik hier veel referral codes aangeboden kreeg heb ik om niemand te ontgoochelen de referral voor het goede doel gebruikt. Toch dank aan iedereen die reageerde.

• Like x 2
  17. Hayden

Hayden Member

Tesla model 3 SR+ besteld op 24 april 2019 in de kleur pearl white met wit interieur. Reservatiehouder (voor wat het waard is) van april 2016.

18. Sjaakklg

Sjaakklg Member

Tesla model 3 SR+ besteld op 12 april. Ik begreep dat de levertijd in Noorwegen op juli/augustus zit. Een Oosterrijker op twitter had te horen gekregen dat de SR+ voor 99% zeker op de boot stond (arriveert over een dag of 19 in België.

19. Hayden

Hayden Member

Welke vloermatten gaan jullie kopen voor de SR+?

20. adjego

adjego Member

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC