Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
gefeliciteerd, ziet er strak uit.
ik twijfel nog om mijn bestelling van zwart naar wit te wijzigen omdat ik her en der lees dat de witte lak 'sterker' is.
Mag ik vragen waarom je voor wit hebt gekozen?
Mijn vorige auto was een witte Clio en die kleur vind ik persoonlijk mooier. We hebben ook een Renault Zoe in het wit (parelmoer achtig). In eerste instantie zwart besteld, omdat de meerprijs voor mij iets teveel van het goede was (zakelijk, maar toch). Hij was toen al besteld maar toen ik wist dat wit de nieuwe basis kleur was, Tesla gebeld en om laten zetten. Ben ik dus erg blij mee.
 
  • Like
Reactions: MDHopper
Gefeliciteerd allemaal met de nieuwe wagen!

Zojuist de trekhaak getest, en hij is inderdaad goed voor een trekgewicht van 1000kg:
 

Attachments

  • 84FEED79-2A66-4B79-9C57-A38F7A8B4CC6.jpeg
    84FEED79-2A66-4B79-9C57-A38F7A8B4CC6.jpeg
    256 KB · Views: 62
  • D2C3AE58-3778-44BF-9AF6-2DFBE6B49757.jpeg
    D2C3AE58-3778-44BF-9AF6-2DFBE6B49757.jpeg
    232.5 KB · Views: 48
  • 8313AD3C-B0CD-4E0C-B7AE-8F02FBB46C93.jpeg
    8313AD3C-B0CD-4E0C-B7AE-8F02FBB46C93.jpeg
    277 KB · Views: 57
  • C6586A88-28FE-4AB8-94E7-5EE4CFF4453A.jpeg
    C6586A88-28FE-4AB8-94E7-5EE4CFF4453A.jpeg
    436.8 KB · Views: 55
YES, ik heb zojuist m'n SMS ontvangen! Dinsdag 17 sep mag ik mijn witte SR+ ophalen om 18u. (besteld op 15 aug, dus levering gewoon netjes in de maand die beloofd was!. Fingers crossed, want kan natuurlijk nog wijzigen).

Ik zie het trouwens niemand doen bij de foto's die men post, maar het eerste dat ik ga doen is die lelijke wieldoppen eraf trekken! :)
Spannend!

Ik heb hier de wheelcap kit maar ik vind de doppen eigenlijk wel wat hebben dus die blijven er voorlopig op :p
 
Mijn vorige auto was een witte Clio en die kleur vind ik persoonlijk mooier. We hebben ook een Renault Zoe in het wit (parelmoer achtig). In eerste instantie zwart besteld, omdat de meerprijs voor mij iets teveel van het goede was (zakelijk, maar toch). Hij was toen al besteld maar toen ik wist dat wit de nieuwe basis kleur was, Tesla gebeld en om laten zetten. Ben ik dus erg blij mee.
Net de kleur aan laten passen naar WIT
 
Kregen jullie de dag zelf ook nog een sms voor ophaling van de auto?
Ik kreeg deze week nog een herinneringsmail voor mijn afspraak vandaag maar verder niets meer.
Ik lees dat er soms nog een sms gestuurd wordt waarop je moet antwoorden.

Ik kreeg alleen onderstaand SMS'je op 19 augustus waarop ik "JA" moest antwoorden (levering 23 augustus) en een e-mail. Verder radiostilte tot de leverdag.

IMG_1611.jpg
 
  • Informative
Reactions: Nexus
SMS binnen :) 20 september 14:00uur in Amsterdam.

Nadat ik met Ja beantwoord heb, heb ik een tweede sms metdezelfde inhoud ontvangen. Ook die met Ja beantwoord.

Log:
07-08 LM Bestelling
22-08 Account + RN
23-08 Zelf gebeld met Tesla om een VIN met mijn configuratie aan mijn RN te koppelen
13-09 SMS ontvangen voor 20 september
 
Last edited:
14/08 besteld bij LM (LP)
27/08 bestelling ontvangen door Tesla / VIN gekoppeld uit de inventory
06/09 vernomen dat voorlopig geplande leverdatum 20/09 is
13/09 SMS met afhaal afspraak voor 23/09

Helaas kan ik die dag niet:(, dus het SMSje met "NEE" moeten beantwoorden.

Ik moet hem overigens in Amsterdam ophalen. Niet handig want dat is voor mij 140 km ver weg, i.p.v. 45 km naar Tilburg

Is er al iemand in Amsterdam geweest om af te halen? Het is midden in de havens, dichtstbijzijnde OV halte is 2 km lopen!

SR+/Pearl white/zwart/19"
 
Last edited:
Eindelijk, na 1237 dagen wachten sinds mijn reservatie staat hij in mijn garage:)

13:45u aangekomen, tien minuutjes wachten en dan een uitgebreide uitleg gekregen.
Het was helemaal niet druk en de medewerker nam uitgebreid de tijd om op al mijn vragen te beantwoorden.
Liet ons dan alleen om de auto goed te inspecteren maar we vonden echt niets, geen krasje, putje of bultje neen niks nada.
Enkel een klein vlekje op het witte leder die ze direct weggepoetst hebben.
Morgen de auto zelf nog eens wassen voor alle zekerheid.
Eerste impressie;
Echt wel onder de indruk van de rijkwaliteiten en de afwerking (heb nog een BMW in mijn huishouden en de M3 vervangt mijn Audi dus dat kan tellen als vergelijking)
Ik moet toegeven de afleveringshel is al vergeten en kwam echt wel buiten met een smile van oor tot oor:D
Ik plaats morgen wel nog wat foto's maar nu moet ik eerst nog een beetje werken.
 
Eindelijk, na 1237 dagen wachten sinds mijn reservatie staat hij in mijn garage:)

13:45u aangekomen, tien minuutjes wachten en dan een uitgebreide uitleg gekregen.
Het was helemaal niet druk en de medewerker nam uitgebreid de tijd om op al mijn vragen te beantwoorden.
Liet ons dan alleen om de auto goed te inspecteren maar we vonden echt niets, geen krasje, putje of bultje neen niks nada.
Enkel een klein vlekje op het witte leder die ze direct weggepoetst hebben.
Morgen de auto zelf nog eens wassen voor alle zekerheid.
Eerste impressie;
Echt wel onder de indruk van de rijkwaliteiten en de afwerking (heb nog een BMW in mijn huishouden en de M3 vervangt mijn Audi dus dat kan tellen als vergelijking)
Ik moet toegeven de afleveringshel is al vergeten en kwam echt wel buiten met een smile van oor tot oor:D
Ik plaats morgen wel nog wat foto's maar nu moet ik eerst nog een beetje werken.
Gefeliciteerd, na zo lang wachten dan eindelijk!!
 
  • Like
Reactions: Hayden
Eindelijk, na 1237 dagen wachten sinds mijn reservatie staat hij in mijn garage:)

13:45u aangekomen, tien minuutjes wachten en dan een uitgebreide uitleg gekregen.
Het was helemaal niet druk en de medewerker nam uitgebreid de tijd om op al mijn vragen te beantwoorden.
Liet ons dan alleen om de auto goed te inspecteren maar we vonden echt niets, geen krasje, putje of bultje neen niks nada.
Enkel een klein vlekje op het witte leder die ze direct weggepoetst hebben.
Morgen de auto zelf nog eens wassen voor alle zekerheid.
Eerste impressie;
Echt wel onder de indruk van de rijkwaliteiten en de afwerking (heb nog een BMW in mijn huishouden en de M3 vervangt mijn Audi dus dat kan tellen als vergelijking)
Ik moet toegeven de afleveringshel is al vergeten en kwam echt wel buiten met een smile van oor tot oor:D
Ik plaats morgen wel nog wat foto's maar nu moet ik eerst nog een beetje werken.

Gefeliciteerd Hayden!!! Mag wel zo'n big smile na zo lang wachten... geniet ervan!!
 
  • Like
Reactions: Hayden
Eindelijk, na 1237 dagen wachten sinds mijn reservatie staat hij in mijn garage:)

13:45u aangekomen, tien minuutjes wachten en dan een uitgebreide uitleg gekregen.
Het was helemaal niet druk en de medewerker nam uitgebreid de tijd om op al mijn vragen te beantwoorden.
Liet ons dan alleen om de auto goed te inspecteren maar we vonden echt niets, geen krasje, putje of bultje neen niks nada.
Enkel een klein vlekje op het witte leder die ze direct weggepoetst hebben.
Morgen de auto zelf nog eens wassen voor alle zekerheid.
Eerste impressie;
Echt wel onder de indruk van de rijkwaliteiten en de afwerking (heb nog een BMW in mijn huishouden en de M3 vervangt mijn Audi dus dat kan tellen als vergelijking)
Ik moet toegeven de afleveringshel is al vergeten en kwam echt wel buiten met een smile van oor tot oor:D
Ik plaats morgen wel nog wat foto's maar nu moet ik eerst nog een beetje werken.

Jij was de laatste van de lang wachtende toch? In ieder geval gefeliciteerd! En wat is ie goed he? :D
 
14/08 besteld bij LM (LP)
27/08 bestelling ontvangen door Tesla / VIN gekoppeld uit de inventory
06/09 vernomen dat voorlopig geplande leverdatum 20/09 is
13/09 SMS met afhaal afspraak voor 23/09

Helaas kan ik die dag niet:(, dus het SMSje met "NEE" moeten beantwoorden.

Ik moet hem overigens in Amsterdam ophalen. Niet handig want dat is voor mij 140 km ver weg, i.p.v. 45 km naar Tilburg

Is er al iemand in Amsterdam geweest om af te halen? Het is midden in de havens, dichtstbijzijnde OV halte is 2 km lopen!

SR+/Pearl white/zwart/19"
Wat vaag, en jammer, want ik woon in Amsterdam en moet helemaal naar Tilburg om hem te gaan halen, lekker 2.5 uur met het OV