Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag na een week de eerste keer mijn M3 gewassen. Geen lakschade of imperfecties in de lak gevonden.
Wat ik wel gevonden heb is dat mijn koplamp aan de passagierskant onderaan niet helmaal gelijkloopt met de carrosserie, de koplamp zit precies niet diep genoeg waardoor je een boord hebt. De ander koplamp heeft dit ook maar minder erg. Niemand zal erop letten maar het sluit toch niet helemaal mooi aan.
Zou ik dit melden of is het al te laat na een week? En hoe kan je dit melden?
 
  • Like
Reactions: Danny1410
Vandaag na een week de eerste keer mijn M3 gewassen. Geen lakschade of imperfecties in de lak gevonden.
Wat ik wel gevonden heb is dat mijn koplamp aan de passagierskant onderaan niet helmaal gelijkloopt met de carrosserie, de koplamp zit precies niet diep genoeg waardoor je een boord hebt. De ander koplamp heeft dit ook maar minder erg. Niemand zal erop letten maar het sluit toch niet helemaal mooi aan.
Zou ik dit melden of is het al te laat na een week? En hoe kan je dit melden?
Hayden, ik heb / had hetzelfde. Het is zeker niet erg, maar als je t niet wil hebben asap melden / app maken bij sec. Mijne is nu hersteld.
 
  • Like
Reactions: Hayden
Vandaag na een week de eerste keer mijn M3 gewassen. Geen lakschade of imperfecties in de lak gevonden.
Wat ik wel gevonden heb is dat mijn koplamp aan de passagierskant onderaan niet helmaal gelijkloopt met de carrosserie, de koplamp zit precies niet diep genoeg waardoor je een boord hebt. De ander koplamp heeft dit ook maar minder erg. Niemand zal erop letten maar het sluit toch niet helemaal mooi aan.
Zou ik dit melden of is het al te laat na een week? En hoe kan je dit melden?

ik zag na een week op meerdere plekken krassen zitten. kon ik in Tilburg ook nooit zien, want hij stond in een donkere hoek, en de week erop was het regenachtig weer.
ik heb een afspraak gemaakt bij een SeC, en ik hoor wel of ik moet betalen. Kan nooit meer zijn dan 100 euro en ik wil een perfecte auto. :)
 
Ik heb vandaag mijn m3 SR+ opgehaald, nagenoeg helemaal perfect behalve 2 zaken: aldaar en ook nu krijg ik niet via de app toegang tot de auto. Hij blijft nog in het begin scherm staan dus ik kan alleen de filmpjes bekijken wat ik dus al gedaan heb en mijn referral code. Ik heb de app al 2 maal deinstalleerd en ook een nieuw wachtwoord ingesteld maar het mocht niet baten. Verder heb ik in waalwijk aan de supercharger opgeladen tot 90% wat heel snel ging..op moment van thuiskomst, doetinchem, nog maar 38% over..ik heb niet harder gereden dan 100 / 130 en 2 min iets harder..moet zeggen dat de accu dan wel snel naar beneden gaat. Heeft iemand een oplossing voor de telefoon app?
 
Of gaat dit alleen om SR+ leveringen?
Gaat volgens Tesla om alle types M3.
Alles wat deze maand nog geleverd kon worden is toegewezen en zijn reeds afspraken voor gemaakt. Voor mij was het hopen op een juiste annulering volgens Tesla(lease contracten die pas later in mogen gaan). Vanaf mid oktober verwachten ze weer een verdeling te kunnen maken. Zo lang ik hem maar in 2019 heb. Probleem voor mij is dat ik wit interieur en 19” heb . Komen er kennelijk minder van naar NL.
 
Ik heb vandaag mijn m3 SR+ opgehaald, nagenoeg helemaal perfect behalve 2 zaken: aldaar en ook nu krijg ik niet via de app toegang tot de auto. Hij blijft nog in het begin scherm staan dus ik kan alleen de filmpjes bekijken wat ik dus al gedaan heb en mijn referral code. Ik heb de app al 2 maal deinstalleerd en ook een nieuw wachtwoord ingesteld maar het mocht niet baten. Verder heb ik in waalwijk aan de supercharger opgeladen tot 90% wat heel snel ging..op moment van thuiskomst, doetinchem, nog maar 38% over..ik heb niet harder gereden dan 100 / 130 en 2 min iets harder..moet zeggen dat de accu dan wel snel naar beneden gaat. Heeft iemand een oplossing voor de telefoon app?

Krijg je jouw auto wel te zien als je inlogt op de tesla website?
 
Hayden, ik heb / had hetzelfde. Het is zeker niet erg, maar als je t niet wil hebben asap melden / app maken bij sec. Mijne is nu hersteld.
Afspraak gemaakt.
Close up van het probleem;
20190921_233818.jpg
 
Voor mijn gevoel worden er de laatste week weinig SR+ modellen afgeleverd. Hebben anderen dat gevoel ook of hebben SR+ leden de laatste dagen nog een bericht ontvangen dat hun SR+ model binnenkort (eind september/begin oktober) wordt afgeleverd?

Ik heb een afspraak voor de aflevering van mijn SR+ aanstaande vrijdag en ik weet dat nog een collega van mij vrijdag zijn SR+ gaat ophalen. Beide in Amsterdam.
 
Morgen 16:00, amsterdam. Hoop op een zonnetje tussen de buien....
Vanmiddag de SR+ opgehaald. Gebruik gemaakt van het busje vanaf Amsterdam-Sloterdijk, was goed geregeld!
Op het terrein met al de Tesla’s is het ook goed geregeld. In een mega grote tent is een balie met 6 dames die je kunnen helpen. En banken en tafels om te wachten indien nodig. Als het papierwerk is afgehandeld kan je zelf naar de auto lopen controles uitvoeren. Er zijn Tesla mensen om je te helpen indien er vragen zijn of onvolkomendheden te herstellen. Alle kabels waren er en ook de trekhaak, ik kon geen onvolkomendheden vinden . Dus na een 1/2 reed ik met een brede glimlach het terrein af. Richting het Corendon hotel waar de dichtsbijzijnde Supercharger is. Daar was iemand van Tesla voor eventuele vragen, goed geregeld. Daar gaan veel nieuwe eigenaren naar toe om vol te laden. Mijn conclusie: prima geregeld.