Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Mede SRérs.. Ik ook v10.
Kleine update.. We hebben webbrowser erbij en netflix/youtube! Origineel stonden die opties enkel bij volledig premium interieur! (zie de tesla website). Dus wat dat betreft blijft er weinig verschil behalve iets minder bereik over(!)

Satelliet weergave enkel niet. but who cares.. Je kan google maps openen in je webbrowser haha!
 
Mede SRérs.. Ik ook v10.
Kleine update.. We hebben webbrowser erbij en netflix/youtube! Origineel stonden die opties enkel bij volledig premium interieur! (zie de tesla website). Dus wat dat betreft blijft er weinig verschil behalve iets minder bereik over(!)

Satelliet weergave enkel niet. but who cares.. Je kan google maps openen in je webbrowser haha!

Ja en je kan nu a better route planner open zetten tijdens het rijden! Goed voor de data verzameling.
 
  • Informative
Reactions: Danny1410
Mede SRérs.. Ik ook v10.
Kleine update.. We hebben webbrowser erbij en netflix/youtube! Origineel stonden die opties enkel bij volledig premium interieur! (zie de tesla website). Dus wat dat betreft blijft er weinig verschil behalve iets minder bereik over(!)

Satelliet weergave enkel niet. but who cares.. Je kan google maps openen in je webbrowser haha!

Vergeet de stoelverwarming achter niet! En de missende speakers en subwoover.
 
Op 24/9 heb ik een bestelling geplaatst voor een standaard SR+. Bestelnummer en documenten etc aangeleverd. Is de volgende stap nu dat je een VIN gekoppeld krijgt? Hoe lang duurt dit “gemiddeld” en waar zie je dit?

Dat is inderdaad de volgende stap. Denk dat je moet rekenen op levering in mid-eind november. De eerste boot met M3's is overigens al wel vanaf vandaag onderweg naar Zeebrugge.
 
Ik heb weer eens gebeld. In de maand oktober geen leveringen voor NL.

Eind oktober zou ik bericht moeten krijgen van Tesla omdat ze dan weer VIN's gaan koppelen. Als ik de eerste week van november nog niks heb gehoord moet ik weer bellen.

Wat me vooral irriteerd is dat de verantwoordelijkheid bij de klant ligt. Waarom moet ik Tesla bellen steeds terug bellen terwijl zij degene zijn die hier het probleem moeten oplossen. Regel het gewoon en bel mij als het geregeld is.