Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Hier hetzelfde zure bericht voor de zwarte SR+ voor m'n vriendin. In juli besteld met leverrestrictie tot half oktober. De restrictie er in september vanaf laten halen. Vandaag te horen gekregen dat levering in 2019 niet gaat gebeuren.
Hoe dan! Het is bijna de simpelste configuratie! Zo frustrerend :(
Nooit een VIN ontvangen, dus nattigheid voelden we al vanaf dag 1....
 
Hier hetzelfde zure bericht voor de zwarte SR+ voor m'n vriendin. In juli besteld met leverrestrictie tot half oktober. De restrictie er in september vanaf laten halen. Vandaag te horen gekregen dat levering in 2019 niet gaat gebeuren.
Hoe dan! Het is bijna de simpelste configuratie! Zo frustrerend :(
Nooit een VIN ontvangen, dus nattigheid voelden we al vanaf dag 1....

zwaar oneerlijk, Xander!!
 
Vandaag eerste service aan SR+ gehad. Aan beide kanten achter laten de bescherm kappen boven de wielen los. Ranger is geweest maar kon ze niet meer vast zetten. Moet binnenkort langs SeC om nieuwe te laten plaatsen. Schijnt dat ze sinds 12 maart "betere" kappen gebruiken.

Betekent dus dat mijn SR+ al voor 12 maart geproduceerd is :eek:
 
pff, wat lees ik hier allemaal, heb nu een Tesla model S 85kW 2016, wilde dezer dagen model 3 SR+ bestellen als tweede wagen , volgens website en verkoper eind februari leveren , maar volgens de forumgebruikers duurt het dan toch veel langer of ? Mijn rentingfirma vraagt wel dat de wagen voor eind maart geleverd MOET worden , Wat is nu de werkelijke levertijd SR+ ?
 
pff, wat lees ik hier allemaal, heb nu een Tesla model S 85kW 2016, wilde dezer dagen model 3 SR+ bestellen als tweede wagen , volgens website en verkoper eind februari leveren , maar volgens de forumgebruikers duurt het dan toch veel langer of ? Mijn rentingfirma vraagt wel dat de wagen voor eind maart geleverd MOET worden , Wat is nu de werkelijke levertijd SR+ ?

alles tussen 10 dagen en 4 maanden is het correcte antwoord.
 
  • Funny
Reactions: JoostG
Voor de SR+ rijders: het is nu mogelijk stoelverwarming voor de achterbank aan te schaffen vanuit je account:

E0291428-50A6-4C30-9ED7-76C594571624.png
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
pff, wat lees ik hier allemaal, heb nu een Tesla model S 85kW 2016, wilde dezer dagen model 3 SR+ bestellen als tweede wagen , volgens website en verkoper eind februari leveren , maar volgens de forumgebruikers duurt het dan toch veel langer of ? Mijn rentingfirma vraagt wel dat de wagen voor eind maart geleverd MOET worden , Wat is nu de werkelijke levertijd SR+ ?
update op mijn vorig bericht : uiteindelijk midden december besteld, mag hem morgen al afhalen , kijk er naar uit !
 
  • Like
Reactions: Bankroetlama