Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemorgen! 12 april de Model 3 SR+ besteld. Zullen we hier informatie bijhouden over de levertijden? Is er al iets meer van bekend?
Het enige gerucht dat ik hoorde via Amerikaanse vrienden is dat op dit moment de Europese batch wordt geproduceerd. Ik verwacht zelf echter de auto niet voor juli 2019 en denk misschien wel pas einde van het jaar.
Gelukkig wel HW3.0.
 
Ikzelf ook de 12e april besteld.

- Aan de telefoon gaf de Teslamedewerker aan de auto eind van het jaar te verwachten.
- Bij de SEC in Eindhoven, gaf hij aan dat de LR RWD geleverd worden per augustus, en de SR+ daarna. Hoeveel daarna kon hij ook niet zeggen. Overigens gaf hij ook aan dat het ook best wel kon zijn dat er nu al LR RWD versie op de boot staan, maar of dat echt zo is was voor hem ook niet duidelijk.

Laten we hopen op eerder, maar we gaan het meemaken :)
 
Juist met sales Gent gesproken en ze hebben absoluut nog geen zicht op levertijden.
Ik weet nu wel zeker dat de LR RWD te bestellen is in de Tesla store en 53.300 euro kost. Normaal zou ik de SR+ bestellen maar begin nu zwaar te twijfelen natuurlijk. Voor 5000 euro krijg je een pak range meer en het Premium interieur. De range heb ik niet nodig maar de geluidsinstallatie op de SR+ is zonder subwoofer niet zo best. Pfffff, keuzes.
 
Juist met sales Gent gesproken en ze hebben absoluut nog geen zicht op levertijden.
Ik weet nu wel zeker dat de LR RWD te bestellen is in de Tesla store en 53.300 euro kost. Normaal zou ik de SR+ bestellen maar begin nu zwaar te twijfelen natuurlijk. Voor 5000 euro krijg je een pak range meer en het Premium interieur. De range heb ik niet nodig maar de geluidsinstallatie op de SR+ is zonder subwoofer niet zo best. Pfffff, keuzes.
Juist LR RWD besteld
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred
Maar gelukkig heb je nu nog de tijd om de post te verwijderen, zonder hulp van moderator.

---

Die hulp was schijnbaar toch nog even nodig

Mod
:rolleyes:

Ik ben ook druk met dingen. Als mijn toevoeging die mij relevant lijkt niet gewenst wordt dan verwijder je het inderdaad zelf maar. Ik post dingen met een goede intentie en ben dan ook niet gediend van suggestieve en kleinerende opmerkingen.