Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

EV parkeerplaats(en) in gebruik door ICE of goed gehandhaafd? Acties?

This site may earn commission on affiliate links.
Die mediageile nitwit (eerst blaten, dan pas nadenken) is de eerste die ik laat wegslepen als ik haar een keer op een laadplek zie staan.
Exposure betaald met ons belastinggeld. Waar stond deze tekst ? Dan ga ik mediapark eens even aanschrijven dat hun laadplekken altijd bezet zijn door een witte PC Hooft tractor.
Ze heeft een trackrecord van zich niet aan de regels kunnen houden....zie ook een akkefietje met een boswachter vorig jaar.
Goois hittepetitje
 
Last edited:
Ik heb dit probleem ook eens horen vertrellen maar dan iemand die een vreemde auto op zijn oprit had staan. Dat was privé terrein, dus politie kon niet veel doen.

Dit heb ik zelf meegemaakt. Bij onze eerste woning hadden we een verhard stuk voor het huis waarop net 2 auto's naast elkaar konden staan. Op 100 meter van de woning was er openluchtzwembad. telkens het goed weer was of er iets te doen was stond gans de straat vol auto's en dus ook op onze eigendom en konden we zelf niet parkeren.
bij contacteren van de politie konden ze niets doen omdat deze op privé terrein stonden en omdat ze niemand de doorgang verhinderden. toen ik zei dat ik mijn auto er achter ging parkeren zodat ze niet weg konden, melde de agent dat ze mijn auto dan wel konden laten takelen omdat ik de doorgang van de andere belemmerde.
later had ik steeds bij een event de ladder tegen de gevel staan en een pot verf op de vensterbank, zodat ze dachten dat ik de gevel aan het verven was en riskeerde ze het niet om de auto voor ons deur te parkeren wegens schrik voor verfspatten:)
Ze agressief weg jagen is niet echt een optie omdat ze dan nachts uw boel komen vernietigen of tegen de gevel pissen.o_O
 
toen ik zei dat ik mijn auto er achter ging parkeren zodat ze niet weg konden, melde de agent dat ze mijn auto dan wel konden laten takelen omdat ik de doorgang van de andere belemmerde.

Lijkt me straf, al moeten we in Belgistan van niets meer verschieten.
Hoe kan je de doorgang van iemand nu belemmeren op uw EIGEN privé oprit?

Dus wettelijk gezien mag ik mij dan op iedereen zijn oprit parkeren zolang er geen auto voor mij staat? :cool:
 
Ik denk het niet.
Als ik het juist heb kan je op privé terrein niet verkeerd parkeren volgens de verkeersregels. Je kan daar enkel ongewenst staan voor de eigenaar.
Als jij als eigenaar deze wagen wil laten wegslepen ben je zelf verantwoordelijk voor kosten en risico bij het slepen, je kan hoogstens (vriendelijk) aan de persoon die verkeerd parkeert vragen om de kosten terug te betalen.

Ik heb dit probleem ook eens horen vertrellen maar dan iemand die een vreemde auto op zijn oprit had staan. Dat was privé terrein, dus politie kon niet veel doen.
Klopt als ene bus... Ik ben lang verantwoordelijk geweest voor verkeer en parking van Metropolis Antwerpen. Slepen was niet mogelijk. Daarom hadden wij van die karretjes die we onder een wiel konden liften om zo een auto te verzetten. Op 5 min was dat geklaard. We hadden daar wel een ondergrond die makkelijk rolde. We zetten die meestal tussen de vuilbakken.
 
Ik ben niet bekend met de Belgische regels, maar als er iemand op jouw privé-terrein gaat staan lijkt het me verstandig een wielklem te plaatsen en die pas te verwijderen als er een reële vergoeding voor het parkeren op jouw terrein tegenover staat :).
 
Who the F#ck is Marianne Zwagerman? ahhh Marianne Zwagerman - Wikipedia
Ik vind haar wel grappig, doorgaans. Ze heeft waarschijnlijk meer kijk op auto-mobiliteit dan de meesten haar crediet voor geven. Heeft aan de IVA gestudeerd, maar elders terecht gekomen.
Columns bij BNR waarmee wat knuppels in de hoenderhokken worden geworpen. Is weer eens wat anders dan het gebruikelijke gel*l, tenminste.
 
  • Like
Reactions: BobbyKings
zo deden ze Bij Van der Valk in Breukelen.
20160529_070657.jpg 20160529_070706.jpg
Daar gaat niemand van wakker liggen denk ik.
 
Het is geen ICE, maar dit kan natuurlijk ook steeds vaker voorkomen...

Tesla community outraged after Model X spotted occupying three Supercharger stalls
Het is geen ICE, maar dit kan natuurlijk ook steeds vaker voorkomen...

Tesla community outraged after Model X spotted occupying three Supercharger stalls

Als ik het juist heb zijn er in BeNeLux nog geen mensen die hun X al hebben dus nog geen probleem hier denk ik. Maar de trekhaak is volgens mij toch een belangrijk pluspunt van de X.

Kan je aan een SuC laden zonder je fiets / caravan / ... af te pikken van de wagen?
Als je elke keer je wil opladen alles moet afkoppelen ga je nog meer tijd verspelen.