Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen "Rote Sau"

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie geen echte doorlopende voorstel thread dus maar even zo. Ik ga van nul naar Tesla in een week. Soms komen de dingen samen. Ik was al een paar weken aan het rondkijken in dit forum en dat leverde heel veel info op waarvoor enorme dank!

Vervolgens de Tesla site eens echt goed bekeken en plotseling zag ik, nadat dat hier op het forum op een zaterdag al was gemeld, dat er een DLL 0,4% actie was. Dat kan niet dus toch meer even tussen de bedrijven door spontaan langs gegaan. Kon dus wel en lang verhaal kort, voorraad auto dinsdag uitgezocht en komende dinsdag een week later aflevering. S 90 D rood met bijna alle opties zoals ik die wilde. Oorspronkelijk was het zwart, maar ik dacht laten we het dan ook maar eens anders als anders (voor mij) doen.

Daar kwam net tevoren de herintroductie van de SuperCharger nog bovenop dus ik blij.
Tsja en dan heb je als petrolhead met de nodige V8'en in de collectie in je omgeving wel wat uit te leggen :)

Dat kan overigens best. Youngtimer Mercedessen van begin jaren 90 zijn leuk en dit ook.
Gaat het om het milieu? Een beetje. Gaat het om comfort? Een beetje. Gaat het om techniek.?Ook. Eigenlijk van alles wat en dat maakt het spannend en leuk tegelijk.

Enfin, alles loopt tot nu toe gladjes. Erg goede communicatie bij Tesla. Bij verzekeraars ligt dat wel ander maar daar kom ik ook nog wel uit. Wederom dank zij dit forum.
 
  • Like
Reactions: HWS and HerrJones