Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Nou vooruit dan maar, zal mij na meer dan 600 posts ook maar even voorstellen, beter laat dan nooit ;). Vrienden noemen mij Vi, ik ben een 35 jarige moeder van 3 kindjes, ook nog stiefmoeder en de vrouw van @Red P . Als klein meisje was ik al gek op auto’s, las destijds alle autokrantjes die mijn vader per post kreeg. Auto rijden kon ik al toen ik 12 was. Ik was ook de enige meisje in een jongens club, waarmee ik destijds ging racen, stunten etc. Sprintjes trekken doe ik maar al te graag, het verveelt echt nooit.
Ik volgde Tesla al lang, toen de model 3 gepresenteerd werd was ik op slag verliefd. Witte minimalistische interieur en dashboard sprak mij zo aan, ik moest en zal die auto hebben. Yep zo’n type ben ik. Dus heel lang gezeurd thuis, foto’s van de 3 en ook de X opgehangen, uiteindelijk man lief overtuigd om de 3 te gaan reserveren in Amsterdam en tegelijk een proefrit gereserveerd in een S P100D. Nou hij was meteen een fan, proefrit was zeer geslaagd en binnen 5 minuten zei hij ik wil die auto hebben, binnen een week stond een nieuwe rode S 75 op de oprit. Dag voor levering van de M3P gingen de prijzen enorm naar beneden en toen begon het enorm te kribbelen om toch een X te nemen. Dag later waren de prijzen van de voorraad auto’s aangepast en binnen 2 minuten was de grijze X P100D besteld en de M3P gecanceld. Nog geen minuut spijt van gehad. Vind de X lekkerder rijden dan de S, maar dat is heel persoonlijk, de hoge zit, enorme raampartij en die snelheid, altijd lachen als iemand voor het eerst mee rijdt.
Ik bekijk vrijwel alle filmpjes over Tesla’s en volg alle nieuws. Weet al heel veel over de auto’s, maar het blijft altijd leuk om iets nieuws te ontdekken. Telkens als er een nieuwe update is sta ik als een klein kind te springen om alle veranderingen te bewonderen. Man lief kan onderhand het woordje Tesla bijna niet meer aanhoren, krijg ook telkens te horen dat ik te veel op het forum zit :D. Maar ja wat moet je dan als je zo gek bent op Tesla’s? Over een paar jaar komt alsnog een M3P in ons gezinnetje, dus voorlopig zijn jullie nog niet van mij verlost. :p
 
Hallo allemaal,

Ik volg dit forum al een behoorlijke tijd en vind het maar eens tijd om mijzelf voor te stellen. Ik ben Rob, 54 jaar, getrouwd en sinds 2 jaar, na 20 jaar Amsterdam, woonachtig in Vlissingen. Afgelopen jaar is de belangstelling voor elektrische auto’s en vooral Tesla’s aangewakkerd. Gezien mijn IT-achtergrond en voorliefde voor (Apple)gadgets en techniek spreekt dit merk me erg aan.

In de loop van het jaar zou ik graag een M3 RDW willen bestellen, mits deze naar Europa komt. Een AWD is verder ook geen straf, maar ik wil de wagen op de balans van onze zaak zetten en daarom dichtbij de 50K grens blijven. De Porsche Macan, is reeds de deur uit en we behelpen ons met een 13 jaar oude Citroën C5 break. Leuke auto die jeugdherinneringen aan onze oude BX oproept.

Ik zie diverse Zeeuwse forumleden voorbijkomen, dus wellicht zijn we elkaar al in het wild tegengekomen.


PS: lees net over de wijzigingen in het modellen aanbod. Nog maar even wachten of de RWD via een store te bestellen wordt zoals in de USA...
 
Net aangemeld, dus ook gelijk ff kort voorstellen ....
Ik ben Roy, 43 jaar, uit Kalmthout.
heb me net een X P100D besteld, er nog net kunnen opspringen toen ze op hun laagste prijspunt stonden. Normaal kan ik rond eind mei plaats nemen achter het sturen. Tegen dan zou hij ook al een volledige Xpel wrapping moeten hebben en ook op nieuw schoeisel staan.
Om het aftellen wat aangenamer te maken, kan ik hier al wat extra info vergaren.
 
Net aangemeld, dus ook gelijk ff kort voorstellen ....
Ik ben Roy, 43 jaar, uit Kalmthout.
heb me net een X P100D besteld, er nog net kunnen opspringen toen ze op hun laagste prijspunt stonden. Normaal kan ik rond eind mei plaats nemen achter het sturen. Tegen dan zou hij ook al een volledige Xpel wrapping moeten hebben en ook op nieuw schoeisel staan.
Om het aftellen wat aangenamer te maken, kan ik hier al wat extra info vergaren.

Eindelijk nog iemand die met de prijsdaling een X P100D heeft kunnen aanschaffen. Leuk!!!
 
Nou vooruit dan maar, zal mij na meer dan 600 posts ook maar even voorstellen, beter laat dan nooit ;). Vrienden noemen mij Vi, ik ben een 35 jarige moeder van 3 kindjes, ook nog stiefmoeder en de vrouw van @Red P . Als klein meisje was ik al gek op auto’s, las destijds alle autokrantjes die mijn vader per post kreeg. Auto rijden kon ik al toen ik 12 was. Ik was ook de enige meisje in een jongens club, waarmee ik destijds ging racen, stunten etc. Sprintjes trekken doe ik maar al te graag, het verveelt echt nooit.
Ik volgde Tesla al lang, toen de model 3 gepresenteerd werd was ik op slag verliefd. Witte minimalistische interieur en dashboard sprak mij zo aan, ik moest en zal die auto hebben. Yep zo’n type ben ik. Dus heel lang gezeurd thuis, foto’s van de 3 en ook de X opgehangen, uiteindelijk man lief overtuigd om de 3 te gaan reserveren in Amsterdam en tegelijk een proefrit gereserveerd in een S P100D. Nou hij was meteen een fan, proefrit was zeer geslaagd en binnen 5 minuten zei hij ik wil die auto hebben, binnen een week stond een nieuwe rode S 75 op de oprit. Dag voor levering van de M3P gingen de prijzen enorm naar beneden en toen begon het enorm te kribbelen om toch een X te nemen. Dag later waren de prijzen van de voorraad auto’s aangepast en binnen 2 minuten was de grijze X P100D besteld en de M3P gecanceld. Nog geen minuut spijt van gehad. Vind de X lekkerder rijden dan de S, maar dat is heel persoonlijk, de hoge zit, enorme raampartij en die snelheid, altijd lachen als iemand voor het eerst mee rijdt.
Ik bekijk vrijwel alle filmpjes over Tesla’s en volg alle nieuws. Weet al heel veel over de auto’s, maar het blijft altijd leuk om iets nieuws te ontdekken. Telkens als er een nieuwe update is sta ik als een klein kind te springen om alle veranderingen te bewonderen. Man lief kan onderhand het woordje Tesla bijna niet meer aanhoren, krijg ook telkens te horen dat ik te veel op het forum zit :D. Maar ja wat moet je dan als je zo gek bent op Tesla’s? Over een paar jaar komt alsnog een M3P in ons gezinnetje, dus voorlopig zijn jullie nog niet van mij verlost. :p
that's the spirit!
 
Hier ook maar even aanmelden. Sinds 2 weken "eigenaar" (leaser) van een M3 LR AWD in standaard zwarte uitvoering.
Voor de fun KM daarnaast nog een BMW M Roadster.
Eerste ervaringen met de Tesla rijden zijn erg positief. Met de aflevering minder. Ik heb nog nooit zoiets slechts meegemaakt met een aflevering. Maar goed daar ben ik niet de enige mee. Komende tijd maar eens inlezen hier.
 
  • Like
Reactions: 4DXP
Ik zal me ook maar even voorstellen. Lees en post al een tijdje mee.
Ik ben Ad, ben 33 jaar en woon in Eindhoven. Sinds afgelopen vrijdag onderstaande besteld.

En besteld!
  • Model 3 Standard Range Plus achterwielaandrijving
  • Lakkleur Deep Blue Metallic
  • 18'' Aero velgen
  • Gedeeltelijk premium interieur, volledig zwart
  • Autopilot
Precies voor deze versie verdwijnt het stukje tekst over de levering.
Dus even geduld hebben wanneer hier verdere informatie over bekend wordt gemaakt.
 
Rij al jaren EV, BMW i3 in 2013 (heb hem nog steeds, love it), hybrides, begin dit jaar de Kona electric en de e-niro erbij (o ja.... uiteraard allemaal op de zaak, rij ze niet allemaal zelf).

En nu de Model 3 besteld: Standard range plus, doorslag was (want hij stond niet gepland):
- SC V2 upgrade en V3 charging (game changer)
- 50K premium model 3 met autopilot, met iets minder range .... maar ja dat maakt SC v2 en v3 weer goed