Ontdek ik dus net dat ik me nooit fatsoenlijk heb voorgesteld hier.
Vooruit dan maar: man, bouwjaar 1949; gepensioneerd neuroloog; gehuwd, 3 kinderen en 6 kleinkinderen; schermer vanaf 1963. Begon ooit met gemotoriseerd verkeer op een Puch V50, gevolgd door een Tomos 50 v3 en daarna een Honda CD 50 (die laatste heb ik nog en het ding rijdt ). Eerste "auto" een Lada 1500, daarna Alfa Romeo (Giulia Nuova Super, Giullietta en 75), vervolgens Renault (Espace 2, Twingo, Méganes, Cabrio's). Ooit elektrische Renault (Fluence) overwogen, maar gezien het "geweldige" bereik van 90 km maar links laten liggen. Wel voor eega een Renault Zoe. Eerste Tesla zag ik op de auto-RAI: de cabrio' s op basis van de Lotus: leuk autootje (battery-pack zonder vering ). Een Tesla S had mijn interesse maar kwam voor mij te laat op de nederlandse markt: te duur om als particulier te rijden ( ik was inmiddels gestopt met werken), maar de 3 kan ik me op mijn pensioen prima permitteren.
Vooruit dan maar: man, bouwjaar 1949; gepensioneerd neuroloog; gehuwd, 3 kinderen en 6 kleinkinderen; schermer vanaf 1963. Begon ooit met gemotoriseerd verkeer op een Puch V50, gevolgd door een Tomos 50 v3 en daarna een Honda CD 50 (die laatste heb ik nog en het ding rijdt ). Eerste "auto" een Lada 1500, daarna Alfa Romeo (Giulia Nuova Super, Giullietta en 75), vervolgens Renault (Espace 2, Twingo, Méganes, Cabrio's). Ooit elektrische Renault (Fluence) overwogen, maar gezien het "geweldige" bereik van 90 km maar links laten liggen. Wel voor eega een Renault Zoe. Eerste Tesla zag ik op de auto-RAI: de cabrio' s op basis van de Lotus: leuk autootje (battery-pack zonder vering ). Een Tesla S had mijn interesse maar kwam voor mij te laat op de nederlandse markt: te duur om als particulier te rijden ( ik was inmiddels gestopt met werken), maar de 3 kan ik me op mijn pensioen prima permitteren.