Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Net als veel anderen ben ik al een tijd aan het meelezen op dit forum, maar pas sinds vandaag ben ik dan ook echt eigenaar. Ik heb een witte model 3 met zwart interieur en trekhaak in de long range dual motor versie aangeschaft. Het is allemaal nog een beetje onwennig, maar wat heb ik me op deze dag verheugd! En ik heb niet eens lang hoeven wachten - precies 21 dagen tussen bestellen en ophalen. Mijn Tesla verhaal begon echter in mei van dit jaar toen door onbekende oorzaak de motor van mijn BMW 528i het begaf. Ook al was mijn auto maar 7 jaar oud en met slechts 111.000km op de teller... De oorzaak is nooit gevonden en er was geen enkele coulance mogelijk. Ik moest dus op zoek naar een andere auto en besloot dat ik als particulier nooit meer zonder garantie wil rijden. In eerste instantie keek ik naar een 2e hands model S, maar toen een vriend me vroeg of ik niet veel beter dan nog maar een beetje spaargeld stuk kon slaan en een nieuwe met volledige garantie kon kopen was ik om. En nu ben ik dus eigenaar.

Ik heb ontzettend veel geleerd van heel veel mensen op dit forum en ben daar enorm dankbaar voor. En alle horror verhalen - och, ik houd de anwb nog maar even aan en ook mijn rechtsbijstand verzekering heb ik achter de hand. Veel slechter dan mijn BMW is geweest (en mijn Ford daar weer voor) kan het niet worden - al vermoed ik inmiddels wel dat ik lijd aan “slecht *car*ma”. We gaan het zien!

Ik woon en werk in de omgeving van Rotterdam (waar ik heen fiets) en ons gezin (vrouw en twee jongens van 9 en 12) verwacht de auto vooral in de weekends en met vakantie te gebruiken. Over die twee jongens gesproken: die waren misschien nog wel enthousiaster dan ik. Op hun schaal van coole vader ben ik weer een paar puntjes gestegen...