Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
HoiHoi, even voorstellen...
Tony, uit België geboren in 65.
Elektricien van beroep. Ik woon ten noorden van Antwerpen
Werk voornamelijk in haven van Antwerpen waar ik elke dag naar toe rij op mijn op mijn Stromer ST1 (ook elektrisch dus :))
Ik ben wel gewonnen voor elektrische mobiliteit, vind het een prachtig concept.

Net een M3P testrit gemaakt en bevalt me super, ik ga er dan ook ééntje bestellen maar dan een LR met trekhaak.
 
Ik was altijd fervent lid van de BMW fora, en ben dat ook van plan met mijn M3P op dit mooie forum.

Ik ben 28 jaar oud en heb nu net 10dkm met de M3P gereden.
En ik ben helemaal om, voor het woon werk verkeer is dit uitstekend.
Hieronder een mooi fotootje met extra last, ja je ziet het goed ik ga het proberen.... In de kou met dakkoffer, met zuignappen, naar Oostenrijk hahaha dat wordt wat.

1k0.jpg



Laatst moest ik even op en neer naar Frankfurt maar 250km op een accu met autobahn snelheden is wel de max.
Dat wordt huilen en 100 rijden met de dakkoffer hahahah.

Groet, Leander
 
Even voorstellen....
Ruud van der Linden, P85 Signature, 2013, 260K. 20” mat zwart.
Na lang twijfel, sparen etc. ook uiteindelijk de vraag: M3 nieuw of MS wat ouder. Ik ben wezen kijken en praten bij SeC Amsterdam voor de 3. Vond het allemaal redelijk arrogant daar. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een MS die weliswaar ouder is maar wel zo’n 15K goedkoper. Ik had me redelijk ingelezen, veel modellen proefgereden en goede afspraken gemaakt met de ‘exclusieve’ dealer. We hebben hem nu 2,5 maand en het bevalt nog allemaal prima. Eerste rammels (fusees) onder garantie verholpen nu hopen dat de rest het een tijdje blijft doen als ik het hier allemaal lees.
 
Hi!

Ik ben Dennis, 31 uit Rotterdam.
Na een proefrit in de M3 wist ik meteen dat dit hem moest gaan worden. Toen nog lang getwijfeld tussen de SR en LR, maar uiteindelijk leek het me toch wel prettig om zeker in de winter wat extra bereik te hebben. Plus ik vind een fijne geluidsinstallatie erg belangrijk in een auto dus nog een punt voor de LR.
In september de bestelling geplaatst en vorige week op mogen halen. Het grote genieten kan beginnen!
 
Hi allemaal,

Ik ben Anthony, 46, consultant van Brasschaat en sinds eind september 2019 "trotse" eigenaar van een Model X Long Range.
Voor het werk legt ik heel wat kilometers af en ben sinds jaren een fervente fan Elon en al wat hij tot hiertoe reeds volbracht heeft.
Bezoek dit forum al een tijdje om wat informatie en ervaringen op te zoeken en dus nu actief deelnemen aan de community.
 
Bajskorv, eigenaar van een Model S 100D uit 2018. Weinig issues gehad, behalve veel kleine schades (auto staat in Amsterdam op straat geparkeerd, zit nooit een briefje bij...). Net bij T Service toch maar set 19" wintervelgen gehaald, originele 21" worden wat bijgewerkt en gaan er straks met wat velgbeschermers in de zomer weer op. Verder nog geen service gehad, een keer volledig platte batterij & accu en net een deurgreep die ophield (33k km).
 
Ook ik kom mij bij jullie aansluiten. :)
Ik ben Rick, ondernemer, 56 jaar, wonend in Amersfoort.
Net de MS 75D in rood besteld. Standaard uitvoering, maar wel met sunroof en de 19" Sonic velgen (donker).
Tijd om op zonne-energie over te stappen, dacht ik, na het plaatsen van 10 panelen om mijn dak. Of toch mijn wensauto Alfa Romeo Giulia met 200 PK gaan rijden? Mijn V40 mag na 5 jaar lease terug. Maar na een proefrit in de MS was het gewoonweg onmogelijk nog naar een alternatief te kijken. Als ik mazzel heb mag ik de nieuwe MS over 3 weken ontvangen:cool:. Nog even de tijd om de enorme hoeveelheid kennis die jullie hier bij elkaar gebracht hebben tot mij te nemen.

Voortaan als andere gebruiker van TMC door het leven RicksMS. Probleem met tweeweg verificatie heeft mij gedwongen om een nieuw account te activeren.

Bottom line: zorg dat je je backup codes veiligstelt. Mijn telefoon liet het afweten (cheap China phone), waardoor ik de account in mijn authenticator app niet meer beschikbaar heb.

Dus geen nieuw lid, maar een naamsverandering...:rolleyes:
 
Voortaan als andere gebruiker van TMC door het leven RicksMS. Probleem met tweeweg verificatie heeft mij gedwongen om een nieuw account te activeren.

Bottom line: zorg dat je je backup codes veiligstelt. Mijn telefoon liet het afweten (cheap China phone), waardoor ik de account in mijn authenticator app niet meer beschikbaar heb.

Dus geen nieuw lid, maar een naamsverandering...:rolleyes:
is inderdaad weldadig wanneer je verificatiecodes niet alleen op één apparaat staat
 
Goedenavond, Robert uit de buurt van Utrecht. Model 3P besteld en hopelijk nog voor de kerst rijden.
Heb er erg veel zin in. Inmiddels de Tesla Wall Connector geïnstalleerd en er dus helemaal klaar voor.
Prachtig forum hier en al veel nuttige informatie gevonden, o.a. voor het zelf installeren en aansluiten
van de TWC.
Verder heb ik via een black friday deal in de US een Nomad wireless charger besteld en ben ik een trip
naar Zwitserland aan het plannen voor komende winter.
 
Hallo Allemaal,
39 jaar uit Rdam, was toe aan nieuwe auto, was op zoek naar lease auto..
Wilde eigenlijk een mercedes A klasse (sedan) kopen en ik het bijna besteld. Uit nieuwsgierigheid een proefrit met Tesla M3 gedaan en ik was meteen verkocht. Dezelfde dag aanbetaling gedaan.
LR AWD solid black met zwart interieur, sportvelgen 19" en trekhaak.
26 oktober besteld en ik mag morgen mijn Tesla in Amsterdam ophalen.
Financial lease.
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Pieter en ik kom uit Amsterdam. Niet eerder elektrisch gereden (wel hybride) en toch wel een petrolhead. Ben benieuwd. Op zeer korte termijn krijg ik mijn Tesla Model 3 Performance. Kan niet tegenvallen denk ik? Niet eerder in gereden. Wel in de Tesla Model S85 en S100. Mooi spul!

Als er nog iemand nieuwe Gray Performance velgen ruilen tegen Aluminium Performance velgen, stuur me dan ook privebericht.

Tot snel,
P