Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi,

Ik meld me ook maar aan voor de praatgroep, hopelijk kom ik zo deze moeilijke fase door ;-)
Samen met mijn vrouw en 3 kinderen woon ik in Best.
Ben mede-eigenaar van een bedrijf waar we analytics software en IOT oplossingen maken.

We hebben een deep blue metallic S70D met pano roof, next gen seats, rear facing seats, en premium pakket besteld.
Levering ergens Augustus.
 
Nu ik vandaag het contract met de leasemaatschappij heb getekend, is het onvermijdelijk geworden: mijn s90D zal worden besteld! Tot medio september kan ik mij gaan voorbereiden op elektrisch rijden.
Vooraleerst de aanleg van een laadpunt, waarvoor Eneco inmiddels is langs geweest om te schouwen. De huisaansluiting zal verzwaard moeten worden naar 3-fasen. Oei, de cash-out-flow begint reeds...
 
image.jpeg
image.jpeg image.jpeg image.jpeg
Mooi man, mijn advies direct opgevolgd
En welkom natuurlijk!
Geef eens een voorbeeld wat je al gedaan hebt met Tesla's. Een link bijvoorbeeld omdat je nog geen foto's kunt toevoegen.
Gezien je, uit de hand gelopen, hobby hoop ik van jou snel het aanbod van een groupbuy te mogen zien...

Hoi Simon, ik moet nog een beetje handig worden met dit forum. Nu pas vind ik per toeval jouw reactie. Ze zeggen beter laat dan nooit. Dus bij deze. Kijk eens op mijn website www.customotion.nl in bijlage wat Tesla werk, van velgen tot chrome delete, van AlloyGators tot wrap . Wil best een groupbuy aanbieden, maar waar zou je graag een groupbuy van willen? Velgen? Vossen bijvoorbeeld? Of juist chrome delete? Zoals gezegd moet nog beetje handig worden met dit forum, weet nog niet waar mensen behoefte aan zouden hebben qua groupbuy...
Wie weet reageren ze wel op dit bericht...
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    265.4 KB · Views: 82
  • image.jpeg
    image.jpeg
    258.5 KB · Views: 96
Deze grijze heb ik afgelopen zaterdag in levenden lijve gezien; niet gek, helemaal niet gek!
Inmiddels hebben we de wielen hiervan matzwart gemaakt. Dus de foto is alweer achterhaald, ik zal eens kijken, ergens moet ik een filmpje hebben hoe hij er nu uitziet. Inderdaad niet gek. Misschien zelfs een beetje beangstigend, al dat matzwart ;-)
 
Hi allemaal, mijn naam is Ralph en ik ben al maanden dit forum aan het doorbladeren. Heerlijk al die info vooraf aan de levering. Jawel, meteen na mijn vakantie, ik schat 1e week sept, wordt mijn MS geleverd. Zwarte 70, standaard interieur, verder geen toeters en bellen (leasebak, sorry). Wel paar mooie velgen aan laten meten in Nijkerk voor de zomervoetjes. Ik verheug me er al weken op.
Huisaansluiting is ook al aangepast. Bedankt voor jullie tips op andere thread hierover. Ik heb al een aansluiting en ervaring met een Chevy Volt, maar nu het echte werk: geen extender meer ! :-o
Verder las ik ook iets over de E-rally. Volgend jaar 20 mei. Dat lijkt me een mooi moment om sommigen eens live te treffen.
 
Kijk eens aan, een voorsteldraadje, die had ik nog niet gezien!

Ik ben ook al een tijdje het forum aan het doorbladeren en zelfs al hier en daar een berichtje geplaatst :) En vooral heel veel afkortingen moeten opzoeken! (EV, ICE, SuC, SeC, etc.). Mijn naam is Maarten, ik ben woonachtig in Breda, met mijn vrouw en twee zoons van 5 en 7 jaar oud. Ik hou van hobby's, euh... EV's, voetbal, motorrijden, duiken en onderwaterfotografie.

Eind april een Model X besteld. Kan niet wachten tot die binnen is!!