Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hi Astrid. Simpele antwoord is niets. Ik ben net terug uit de Dordogne. Laden bij de SuC in Brive-la-Gaillarde. En verder via de UMC op camping of huisje. Sinds deze week werkt een newmotion pasje ook op best een aantal palen (zie app)

Dat is grappig, ik ben ook net terug uit de Dordogne... Ik heb 1x geladen in Vergt. Ging prima met de Newmotion pas. Al die Franse passen voor niets aangevraagd.
 
  • Informative
Reactions: ejadejong
Hallo allemaal.

Mijn naam is Elroy, ik ben met mijn gezin woonachtig in Rosmalen. Na jaren mijn ogen te hebben uitgekeken door te kijken naar de videos van Björn en Kman heb ik op 17 augustus mijn bestelling bevestigd. Oorspronkelijk dacht ik aan een S, maar dit is uiteindelijk een X geworden. Tja, ik bleef opties vinken en ineens kun je ook een X hebben en dan begint het spel opnieuw... Dan ook nog 0,4% financial lease, MIA regeling en relatief lagere bijtelling en gratis SC'en. En dan na nog even ratelen op de zakjapaner kwam ik tot de conclusie dat ik ook geen 100 kWH nodig heb.

Levering is ingeschat op einde november/december. We zullen zien, maar ik wil eigenlijk niet meer wachten... Ik dacht dat het wachten wel mee zou vallen maar dit zullen jullie wel herkennen - denk ik zo...

Het is geworden:
Model X 75D All-Wheel Drive (hopelijk met een 85kWH battery pack)
Deep Blue Metallic Lak
20" Zilveren Slipstream velgen
Cremekleurig interieur
Essenhout
Lichte plafondbekleding
Inclusief 6-zits configuratie
Gratis Supercharging (door referral van een vriend)
Verbeterde Autopilot
Premium upgradepakket.
Naamloos.png
 
We zullen zien, maar ik wil eigenlijk niet meer wachten... Ik dacht dat het wachten wel mee zou vallen maar dit zullen jullie wel herkennen - denk ik zo.

Welkom en mooie keuze! Ik herken het wachten. Bestelde zelf een x90d die al onderweg was. De afgelopen zes weken duren errug lang... (al kreeg ik vorige week bericht dat hij bij een van de laatste assemblagestations in Tilburg staat, dus komende week gaat het gebeuren).
Hier dus groot respect voor de mensen die ooit voor introductie modellen of nu voor Model 3 soms jaren wachten moesten :)
 
  • Like
Reactions: Klaas and ejadejong
Hallo allemaal.

Mijn naam is Elroy, ik ben met mijn gezin woonachtig in Rosmalen. Na jaren mijn ogen te hebben uitgekeken door te kijken naar de videos van Björn en Kman heb ik op 17 augustus mijn bestelling bevestigd. Oorspronkelijk dacht ik aan een S, maar dit is uiteindelijk een X geworden. Tja, ik bleef opties vinken en ineens kun je ook een X hebben en dan begint het spel opnieuw... Dan ook nog 0,4% financial lease, MIA regeling en relatief lagere bijtelling en gratis SC'en. En dan na nog even ratelen op de zakjapaner kwam ik tot de conclusie dat ik ook geen 100 kWH nodig heb.

Levering is ingeschat op einde november/december. We zullen zien, maar ik wil eigenlijk niet meer wachten... Ik dacht dat het wachten wel mee zou vallen maar dit zullen jullie wel herkennen - denk ik zo...

Het is geworden:
Model X 75D All-Wheel Drive (hopelijk met een 85kWH battery pack)
Deep Blue Metallic Lak
20" Zilveren Slipstream velgen
Cremekleurig interieur
Essenhout
Lichte plafondbekleding
Inclusief 6-zits configuratie
Gratis Supercharging (door referral van een vriend)
Verbeterde Autopilot
Premium upgradepakket.
View attachment 244046


Welkom ! Mooie config :)

Enne… we weten wat het wachten inhoudt… Sterkte gewenst !! ;)

Xavier
 
  • Like
Reactions: ejadejong
Hallo allemaal.

Mijn naam is Elroy, ik ben met mijn gezin woonachtig in Rosmalen. Na jaren mijn ogen te hebben uitgekeken door te kijken naar de videos van Björn en Kman heb ik op 17 augustus mijn bestelling bevestigd. Oorspronkelijk dacht ik aan een S, maar dit is uiteindelijk een X geworden. Tja, ik bleef opties vinken en ineens kun je ook een X hebben en dan begint het spel opnieuw... Dan ook nog 0,4% financial lease, MIA regeling en relatief lagere bijtelling en gratis SC'en. En dan na nog even ratelen op de zakjapaner kwam ik tot de conclusie dat ik ook geen 100 kWH nodig heb.

Levering is ingeschat op einde november/december. We zullen zien, maar ik wil eigenlijk niet meer wachten... Ik dacht dat het wachten wel mee zou vallen maar dit zullen jullie wel herkennen - denk ik zo...

Het is geworden:
Model X 75D All-Wheel Drive (hopelijk met een 85kWH battery pack)
Deep Blue Metallic Lak
20" Zilveren Slipstream velgen
Cremekleurig interieur
Essenhout
Lichte plafondbekleding
Inclusief 6-zits configuratie
Gratis Supercharging (door referral van een vriend)
Verbeterde Autopilot
Premium upgradepakket.
View attachment 244046

Welkom op dit super-informatieve forum! Donkerblauw met crème is altijd goed. Het wachten is niet fijn, maar dat ben je in je eerste kilometers vergeten.
 
  • Like
Reactions: ejadejong
Hallo allemaal,

na een jaartje meelezen zal ik me toch ook maar eens voorstellen. Ik ben Maarten, groot autofan, en volgens de Tesla website volgend jaar eigenaar van een Model 3.

Wij wonen al een paar jaar in Zurich (CH) en hebben besloten om onze benzine auto te verruilen voor een elektrische met als motivatie zowel het milieu/klimaat als de technologie. Mede door mijn werk in het laboratory of atmospheric chemistry (onderdeel van Energy and Environment Research | Paul Scherrer Institut (PSI)) ben ik er van overtuigd dat elektrificatie de toekomst is.

Zelf werk ik aan een project om specifieke moleculen in lucht te detecteren als beveiligingsmaatregel op luchthavens maar als “hobby” reken ik aan biofuel, waterstof en de efficiëntie van de verschillende mogelijkheden die er zijn.

Het wachten op onze Tesla duurt dus nog wel even maar des te langer kunnen we genieten van de voorpret en de discussies op dit forum :)
 
Hallo allemaal,

na een jaartje meelezen zal ik me toch ook maar eens voorstellen. Ik ben Maarten, groot autofan, en volgens de Tesla website volgend jaar eigenaar van een Model 3.

Wij wonen al een paar jaar in Zurich (CH) en hebben besloten om onze benzine auto te verruilen voor een elektrische met als motivatie zowel het milieu/klimaat als de technologie. Mede door mijn werk in het laboratory of atmospheric chemistry (onderdeel van Energy and Environment Research | Paul Scherrer Institut (PSI)) ben ik er van overtuigd dat elektrificatie de toekomst is.

Zelf werk ik aan een project om specifieke moleculen in lucht te detecteren als beveiligingsmaatregel op luchthavens maar als “hobby” reken ik aan biofuel, waterstof en de efficiëntie van de verschillende mogelijkheden die er zijn.

Het wachten op onze Tesla duurt dus nog wel even maar des te langer kunnen we genieten van de voorpret en de discussies op dit forum :)

Welkom! Extra rekenkracht en deskundigheid zijn altijd nuttig. Er zijn diverse draadjes waarin je helemaal los kunt gaan ('Tesla in de pers' en 'waterstof of elektrisch' bijv) :)
 
Hallo,

Ik ben Dennis en sinds kort trots eigenaar van een Model S 100D. Ik werk en woon in Dordrecht. Maandelijks ben ik onderweg in Duitsland, waar ik het heerlijk vind om voluit te gaan. Vorige auto was een Volvo V60pih.

Na een proefrit was ik om en kon ik uit voorraad mijn Tesla ophalen. Nu nog even mijn voorinschrijving voor de jaguar iPace annuleren, want die wilde ik eerst gaan rijden. Echter zou dat pas Q4 2018 worden.

Inmiddels heb ik de forum sticker in huis dus ben ik straks te herkennen bij de suc's.

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Groet, Dennis
 
Hallo,


Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Groet, Dennis

Vraag: Heb je zin om begin oktober een dagtripje mee te maken naar Duitsland?


Rondje Ruhrstausee, Schnitzel Waldlaubersheim.. ( dan kun je m uittesten en onderweg alle mogelijke vragen stellen :)

Andere nieuwkomers en oudgedienden natuurlijk ook welkom...

Reactie svp per PM om vervuiling van dit draadje te voorkomen.
Zodra de eersten zich gemeld hebben (was ook nog even aan het wachten op info rondom de semi) zal ik in overleg met hun een datum prikken, en die dan op het forum aankondigen.

Gr. John
 
Hallo!

Ik ben Jasper, en woon samen met de familie (Toekomstige Vrouw & Baby) in Amsterdam, maar ben afkomstig uit Belgie. Na enkele maanden lurken en info verzamelen, enkele weken geleden een CPO Model S 85 uit 2014 gekocht. Vandaag telefoontje uit Tilburg gekregen dat ie afgewerkt is en vanaf volgende week daar zal staan voor delivery, net op tijd om dienst te doen als onze trouwwagen op 7 Oktober.

Hier de specs:
85 kWh Model S
Rode multicoat lak
Volledig glazen panoramisch dak
19" velgen
Stoelen van zwart Performance leer
Lacewood decor
Wit, Alcantara headliner
Tech Pakket
Luchtvering
Ultra High Fidelity geluidspakket

En natuurlijk het gratis Superchargen bij alle CPO's. Lang getwijfeld over de CPO, we hadden immers eigenlijk besloten een nieuwe gezinswagen aan te kopen, maar dan was Tesla buiten het budget gebleven. Na de voor- en nadelen op een rijtje te zetten was ik overtuigd en na terugkomst van vakantie met 2 koffers, kinderwagen (in beschermende zak), 2 rugzakken , autostoeltje (+bijbehorende baby) en 2 volwassen in een Model S-taxi te fitten, zonder zelfs de frunk te gebruiken was ook Mevrouw overtuigd.

Alvast bedankt voor de vele tips die hier te lezen zijn! Ik hoop snel ook een bijdrage te kunnen leveren.

Was de CPO toevallig van 1 van de leden hier? 7TTG69
 
Hallo!

Ik ben Jasper, en woon samen met de familie (Toekomstige Vrouw & Baby) in Amsterdam, maar ben afkomstig uit Belgie. Na enkele maanden lurken en info verzamelen, enkele weken geleden een CPO Model S 85 uit 2014 gekocht. Vandaag telefoontje uit Tilburg gekregen dat ie afgewerkt is en vanaf volgende week daar zal staan voor delivery, net op tijd om dienst te doen als onze trouwwagen op 7 Oktober.

Hier de specs:
85 kWh Model S
Rode multicoat lak
Volledig glazen panoramisch dak
19" velgen
Stoelen van zwart Performance leer
Lacewood decor
Wit, Alcantara headliner
Tech Pakket
Luchtvering
Ultra High Fidelity geluidspakket

En natuurlijk het gratis Superchargen bij alle CPO's. Lang getwijfeld over de CPO, we hadden immers eigenlijk besloten een nieuwe gezinswagen aan te kopen, maar dan was Tesla buiten het budget gebleven. Na de voor- en nadelen op een rijtje te zetten was ik overtuigd en na terugkomst van vakantie met 2 koffers, kinderwagen (in beschermende zak), 2 rugzakken , autostoeltje (+bijbehorende baby) en 2 volwassen in een Model S-taxi te fitten, zonder zelfs de frunk te gebruiken was ook Mevrouw overtuigd.

Alvast bedankt voor de vele tips die hier te lezen zijn! Ik hoop snel ook een bijdrage te kunnen leveren.

Was de CPO toevallig van 1 van de leden hier? 7TTG69

Hi Jasper,

Ik heb ook een CPO besteld eind augustus maar helaas nog niet afgeleverd. Levertijd is 4-8 weken volgens Tesla.
Hoe lang heeft het bij jou geduurd als ik vragen mag?
 
Hallo!

Ik ben Jasper, en woon samen met de familie (Toekomstige Vrouw & Baby) in Amsterdam, maar ben afkomstig uit Belgie. Na enkele maanden lurken en info verzamelen, enkele weken geleden een CPO Model S 85 uit 2014 gekocht. Vandaag telefoontje uit Tilburg gekregen dat ie afgewerkt is en vanaf volgende week daar zal staan voor delivery, net op tijd om dienst te doen als onze trouwwagen op 7 Oktober.

Hier de specs:
85 kWh Model S
Rode multicoat lak
Volledig glazen panoramisch dak
19" velgen
Stoelen van zwart Performance leer
Lacewood decor
Wit, Alcantara headliner
Tech Pakket
Luchtvering
Ultra High Fidelity geluidspakket

En natuurlijk het gratis Superchargen bij alle CPO's. Lang getwijfeld over de CPO, we hadden immers eigenlijk besloten een nieuwe gezinswagen aan te kopen, maar dan was Tesla buiten het budget gebleven. Na de voor- en nadelen op een rijtje te zetten was ik overtuigd en na terugkomst van vakantie met 2 koffers, kinderwagen (in beschermende zak), 2 rugzakken , autostoeltje (+bijbehorende baby) en 2 volwassen in een Model S-taxi te fitten, zonder zelfs de frunk te gebruiken was ook Mevrouw overtuigd.

Alvast bedankt voor de vele tips die hier te lezen zijn! Ik hoop snel ook een bijdrage te kunnen leveren.

Was de CPO toevallig van 1 van de leden hier? 7TTG69
CPO? Classic Previous Owned? Of?