Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Het hier vermelden van je eigen referrel is not done. Als wij dat allemaal zouden doen zouden er duizenden posts met referrelcodes verschijnen. Wil je hier op het forum blijven, dan zou je je referrel code moeten verwijderen.

Graag zou ik je willen wijzen op de forumetiketten voor het reageren als iemand zich niet aan de regels houdt. Die luiden

“. Er is niets mis met iemand ergens op wijzen, maar doe dat op een vriendelijke manier.”

Gelijk woorden gebruiken als “not Done”, “als iedereen dat zou doen”, “wil je hier blijven” vind ik niet heel vriendelijk.

Sommige zijn gewoon niet helemaal bekend met de etiketten. Als je ze enkel daarop vriendelijk wijst (kan ook via een Pm) is dat vaak voldoende. Bij herhaaldelijk niet aan de regels houden, is het vaak vroeg genoeg om jouw termen te gaan gebruiken.
 
Graag zou ik je willen wijzen op de forumetiketten voor het reageren als iemand zich niet aan de regels houdt. Die luiden

“. Er is niets mis met iemand ergens op wijzen, maar doe dat op een vriendelijke manier.”

Gelijk woorden gebruiken als “not Done”, “als iedereen dat zou doen”, “wil je hier blijven” vind ik niet heel vriendelijk.

Sommige zijn gewoon niet helemaal bekend met de etiketten. Als je ze enkel daarop vriendelijk wijst (kan ook via een Pm) is dat vaak voldoende. Bij herhaaldelijk niet aan de regels houden, is het vaak vroeg genoeg om jouw termen te gaan gebruiken.
Timmm komt weer eens met een disagree. Dat 'not done' is precies zoals het is, 'not done'. En als je hier wil blijven zul je geen referrelcodes moeten gebruiken. Haal je die codes niet snel weg, dan doet de moderator dat wel.
Maar ga lekker zo door Timmm, je krijgt ze van mij gewoon terug :p
 
Maar even wat anders, had me al kort voorgesteld maar goed, Job, ook in het bezit van een TVR Griffith om de uitstoot te compenseren en op een andere manier en met engelse charme laag te vliegen. Heb 2 vragen: over de betekenis van de optie oplader hoog vermogren, en of ik de CSS optie al kan verwachten (voorrraad auto, gebouwd eind maart, 0 km).

Tesla S 100D met de volgende specs:


EXTERIEUR

Deep Blue Metallic Paint 1.600

Glazen dak Inclusief

19" lichtmetalen velgen Inclusief

INTERIEUR

Crème Premium 1.600

Eikenhout-décor Inclusief

Lichte hemelbekleding Inclusief

OPLADEN

Gratis Supercharging Inclusief

Oplader voor extra hoog vermogen Inclusief <= WAT IS DIT ??

OPTIES

Premium upgradepakket Inclusief

Intelligente luchtvering Inclusief

Beveiligingspakket Inclusief

Autopilot 3.200
 
Ik begin het mij af te vragen wat dit draadje mag voorstellen, genaamd EVEN VOORSTELLEN.?
Wie of wat stelt zich, een persoon of een auto.
Ik begrijp dat je emotioneel bent v.w. de toekomstige aanschaf van een automobiel.
Maar ik denk dat er mee bedoeld wordt je voorstellen zoals je je voorstelt aan een andere persoon.
Dan zeg je: "goede dag, mag ik mij even voorstellen mijn naam is Jan van Jansensen".
Zo is dat in mijn beleving.

Als je je toekomstige aanschaffing wilt voorstellen, dan lijkt het mij raadzamer om daar een eigen draadje voor te gaan maken.
 
  • Like
Reactions: ebullio
Ik begin het mij af te vragen wat dit draadje mag voorstellen, genaamd EVEN VOORSTELLEN.?
Wie of wat stelt zich, een persoon of een auto.
Ik begrijp dat je emotioneel bent v.w. de toekomstige aanschaf van een automobiel.
Maar ik denk dat er mee bedoeld wordt je voorstellen zoals je je voorstelt aan een andere persoon.
Dan zeg je: "goede dag, mag ik mij even voorstellen mijn naam is Jan van Jansensen".
Zo is dat in mijn beleving.

Als je je toekomstige aanschaffing wilt voorstellen, dan lijkt het mij raadzamer om daar een eigen draadje voor te gaan maken.

Goh, heerlijk zo’n warm welkom! Maak er een mooie dag van Gepensioneerde Ondernemer van 72 en vergeet je niet je pilletje te nemen als het te spannend wordt?
 
  • Disagree
Reactions: ebullio
M

Oplader voor extra hoog vermogen Inclusief <= WAT IS DIT ??
In Tesla Model S en X zat standaard een AC/DC-lader die een maximaal vermogen van 11kW kan verwerken. Als optie kon je een hoog vermogen lader van 16,5kW kopen (nog vroeger zelfs 22kW). Inmiddels is de 16,5kW-oplader standaard geworden. Omdat de meeste laadpalen in Nederland 11kW leveren zal je in praktijk hier niet veel van merken.
 
Hallo allemaal!

Heb me net voorgesteld in het algemene Introduction forum (Part of the Tesla family soon!) maar wou het hier toch ook nog even snel doen. :) Alleen wat minder uitgebreid, voor meer info over mij en waarom ik voor Tesla heb gekozen kun je daar even kijken.

Sta ondertussen al bijna 3 jaar op de wachtlijst voor een Tesla Model 3. Was aan het wachten op de Standard Range die helaas toch blijkbaar niet komt. Maar heb met veel pijn en moeite (of misschien toch niet :D) toch maar besloten om voor de Standard Range Plus te gaan. Natuurlijk wat duurder maar nog altijd veel beter dan wat de concurrentie doet aanbieden. Het gaat een blauwe worden met zwart interieur, Aero velgen en trekhaak. Bijna 3 weken geleden geconfigureerd en met spanning aan het afwachten. Ben wel al gebeld door Tesla dat levering waarschijnlijk in juni zou zijn, ben benieuwd. Als ik de berichten hier zo lees moet ik dus hopen op de Grand Phoenix of Grand Dahlia. :) Kan echt niet wachten, dan heb je al bijna 3 jaar erop gewacht maar die laatste paar weken zijn toch wel het ergste. :D Ben blij dat ik deze community hier gevonden heb, ondertussen al veel info kunnen vinden over dingen die ik nog wou weten.
 
Dag allemaal,

Laat ik mij hier ook maar voorstellen. Ik ben KokW en ik heb begin mei via een leasemaatschappij een SR+ besteld in de mooiste kleur die er is (blauw) :cool:. Zat te twijfelen over de trekhaak, voorlopig nog niet gewijzigd.
Aangezien mijn baas niet wilde mee werken aan een leasebak, ben ik part-time ZZP geworden en zet ik de M3 op mijn eigen zaak. Voordeel van eigen baas zijn :D.
Leasemaatschappij werkt wel traag... bestelling is wel bij Tesla binnen maar proces was nog niet afgerond. Toch maar afwachten dan.

Ik woon momenteel in de Achterhoek, zijn daar nog Tesla rijders? Ik zie ze vooral rondom Arnhem / Zevenaar en niet zo ver 'oosterlijk'.
Verder rij ik motor, dus zodra de M3 gearriveerd is wordt het nog een strijd welke van de twee ik zal nemen, haha.
 
Je hebt helemaal gelijk, Jobster,
De volgende maal als ik mij aan iemand ga voorstellen dan zeg ik hem ook: "ik rij al met met 2e Tesla ".
Wat zal die genen dat heel interessant vinden & mij nog aardiger vinden.
Toch weer wat geleerd op mijn oude dag.
Zo zie je, weer een forum goed voor is.
 
  • Helpful
Reactions: Jobster
Het wordt tijd dat ik me ook voorstel. Ik ben Nienke, 51 jaar, woon in de prachtige Betuwe, en ben al enige tijd actief hier op het forum, en realiseer me dat ik me nooit heb voorgesteld.
Omdat mijn partner al in 2016 een MS reed, staat mijn account al sinds 2016 aan. Maar nooit wat gedaan.
Pas sinds februari 2019 toen ik mijn M3 LR AWD kreeg na 2 jaar wachten, ontdekte ik dit forum pas écht. Heel waardevol en wat mij betreft een extra dimensie bij aanschaf van een Tesla.
Inmiddels staan er ruim 4000 km op de teller, en heb nog geen dag spijt van mijn aanschaf. Ik hoop hier nog vaak op het forum 'rond te hangen'!
 
Hallo allemaal, al enige tijd dit forum aan het volgen maar nu maar eens een account aangemaakt.
Ik ben zelfstandig ondernemer in de automotive-branche en rij sinds december '18 een zwarte Tesla model S 75D.
Auto is niet perfekt maar bevalt uitstekend. Inmiddels ruim 13.500 km. gereden en zeker geen spijt. Bij deze dank voor al jullie input en ervaringen tot nu toe en hoop er nog het nodige te lezen.
 
Goedemorgen! Gisteren groen licht gekregen van de werkgever en dus is de Tesla besteld. Gaat om de M3, long range RDW. Zie dit model niet vaak worden besteld, hopelijk een snelle levering.

Vorige week een proefrit gemaakt en zelden in zo'n auto gereden. Vooral het scherm, geluid van de audio set en het totaal plaatje.

Thuis heb ik twee kinderen en misschien een derde straks. Heb als kinderwagen een bugaboo, die zou erin moeten passen. Ging na de proefrit direct naar het buitenland dus kon de bugaboo niet mee nemen. Wel erg veel filmpjes gezien en gezien dat de kofferbak erg diep is. Komt vast goed en anders een station voor de vrouw aanschaffen :)
 
Goedemorgen! Gisteren groen licht gekregen van de werkgever en dus is de Tesla besteld. Gaat om de M3, long range RDW. Zie dit model niet vaak worden besteld, hopelijk een snelle levering.

Vorige week een proefrit gemaakt en zelden in zo'n auto gereden. Vooral het scherm, geluid van de audio set en het totaal plaatje.

Thuis heb ik twee kinderen en misschien een derde straks. Heb als kinderwagen een bugaboo, die zou erin moeten passen. Ging na de proefrit direct naar het buitenland dus kon de bugaboo niet mee nemen. Wel erg veel filmpjes gezien en gezien dat de kofferbak erg diep is. Komt vast goed en anders een station voor de vrouw aanschaffen :)
LR RWD is een best gewild model. De Black/Black configuratie worden vrij snel geleverd