Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Ok, dan zal ik het ook maar doen..... :)

Ik ben Ronald, heb sinds het midden van Augustus een Tesla Model 3 Long Range, Midnight Silver Metallic, met Autopilot, 19" Sport velgen, en een trekhaak. Tot nu toe zo'n bijna 7000 km gereden, en nog steeds extreem tevreden.

Ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben met het premium interieur. Binnenkort ga ik er mee op vakantie en wil mijn elektrische fietsen op de trekhaak meenemen, dus ik heb in een ander draadje gevraagd wat het maximum kogelgewicht is. Mocht iemand uit dit draadje het weten, dat zou het fantastisch zijn als je het kunt delen.
 
  • Like
Reactions: Dreistein
Ola, ik ben Ralph en woonachtig in de regio E'hoven. Als het goed is stap ik binnenkort in de trein om de door mij bestelde Model 3 Performance (wit met 20" zwart) op te halen. Reuze nieuwsgierig hoe dit, als oud Saab- en Audi-rijder, gaat bevallen.

To-do's:

- Diverse carbon onderdelen, zoals: dashboard, spiegelkappen, middenconsole, snipperlichten spatborden, handgrepen.
- Chrome delete sierlijsten ramen.
- Draadloos opladen (nog aan het onderzoeken welke, Jeda...)
- Footwell lights rood en led-upgrade wit voor de rest.
- Detailing en keramische coating.
rou-tesla.png
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Hi Allemaal,
Ik ben Patrick en ik ben nieuw op dit Forum. Ik ben sinds een aantal weken trotse eigenaar van een Model 3 AWD. Erg blij met deze auto en hou dit forum al een tijdje in de gaten voor de leuke gadgets en tips & tricks. Aankomende periode ga ik wat roadtrips plannen met de nieuwe auto, dus ik ga het forum even goed uitspitten voor de leuke tripjes!
 
Mijn naam is Dirk , 57 jaar en ik woon in Brasschaat. Ik volg dit forum al enige tijd en heb me vandaag lid gemaakt. Ik ben zeer geinteresseerd in een Model 3 en sta op het punt er één te bestellen zodat ik nog van de Belgische overheidspremie kan genieten. Ik rijd dagelijks 50 km woon/werkverkeer en jaarlijks enkele grotere trippen (Oostenrijk/Vogezen/Ardeche)naar het buitenland. Ik twijfel tussen een witte SR+ en de LR AWD. eveneens wit. Zou een SR+ voldoende zijn voor mijn rijprofiel of toch maar een LR ? € 9.500 extra is natuurlijk een hoop geld voor +/- 100 km extra rijbereik...Kan je bij Tesla Aartselaar een proefrit maken met beide versies? Eventueel iemand met een Tesla in de buurt bij wie ik eens kan komen kijken ? Ik ken spijtig niemand met een Model 3 in mijn omgeving....
 
Hoi allemaal,
Ik ben Keng, sinds 30 september een trotse eigenaar van een witte model 3 SR+. Jammer genoeg is mijn vrouw diegene die er meest in rijdt . Dit omdat zij meer km maakt dan ik en dat is natuurlijk gunstigere voor mn portemonnee. Ik moet het maar doen met de S205 van de benz, wat ook geen straf is. Sindskort houd ik dus ook van alles bij in dit forum. Daarom lijkt het me ontzettend leuk om vervolgens lid te worden.
 
Hey!
Ik ben Pieter. Sinds begin september een Model S Performance besteld. Ondertussen al gemerkt aan de VIN dat het een 2020-model zal worden. Spannend! Levering staat klaar eind deze maand.
Na mijn bestelling hier op het forum wat rondgehangen, maar nu pas een account aangemaakt.

Ben nieuwsgierig. Wat is verschil tussen 2019 en 2020 model? En hoe zie je dat aan je Vin? (Ik krijg m zelf ook over 1,5 week)
 
Ben nieuwsgierig. Wat is verschil tussen 2019 en 2020 model? En hoe zie je dat aan je Vin? (Ik krijg m zelf ook over 1,5 week)
Ik vermoed niet zoveel, zoals gezegd hiernet misschien een luidspreker onder de frunk.
Je kan in je VIN het 10e karakter nakijken, is dat een L dan is het een 2020-model, is het een K dan is het normaalgezien een 2019-model.
 
Even voorstellen...

Jurgen, Mendix Business Engineer van beroep en werkend voor MxBlue in De Meern. Na lang twijfelen over mijn volgende leaseauto toch voor de Model 3 SR+ met aero velgen en zwart interieur gegaan. Ik heb een caravan waarmee ik 2 keer per jaar op vakantie ga en wilde daarom eerst voor een benzine gaan. Na overleg met mijn vrouw hebben we voor haar een vrij nieuwe 308 gekocht die de caravan gaat trekken en ik een Tesla ;). Mooie deal dacht ik zo. Kan niet wachten tot ik bericht krijg van Tesla dat ik hem mag gaan ophalen!!!!
 
Even voorstellen...

Jurgen, Mendix Business Engineer van beroep en werkend voor MxBlue in De Meern. Na lang twijfelen over mijn volgende leaseauto toch voor de Model 3 SR+ met aero velgen en zwart interieur gegaan. Ik heb een caravan waarmee ik 2 keer per jaar op vakantie ga en wilde daarom eerst voor een benzine gaan. Na overleg met mijn vrouw hebben we voor haar een vrij nieuwe 308 gekocht die de caravan gaat trekken en ik een Tesla ;). Mooie deal dacht ik zo. Kan niet wachten tot ik bericht krijg van Tesla dat ik hem mag gaan ophalen!!!!
Was eerder een mooie deal om die sleurhut weg te doen ;)
 
Normaal ben ik niet zo van het posten TOCNL gerelateerde berichten in andere draadjes... en ik probeer me dan ook zoveel mogelijk tot het eigen draadje te beperken, maar om al die nieuwe enthousiaste forumleden (en CJAH ;-)) te bereiken dan nu toch eenmalig een oproep voor de borrel van volgende week vrijdag in dit draadje:

Tesla Owners Borrel - Tesla Owners Club Netherland

Gratis voor Tesla Owners Club Nederland leden.... en voor aspirant leden (lees....: iedereen die tesla rijdt / gaat rijden en misschien ooit lid wil / gaat worden :)...)
 
Normaal ben ik niet zo van het posten TOCNL gerelateerde berichten in andere draadjes... en ik probeer me dan ook zoveel mogelijk tot het eigen draadje te beperken, maar om al die nieuwe enthousiaste forumleden (en CJAH ;-)) te bereiken dan nu toch eenmalig een oproep voor de borrel van volgende week vrijdag in dit draadje:

Tesla Owners Borrel - Tesla Owners Club Netherland

Gratis voor Tesla Owners Club Nederland leden.... en voor aspirant leden (lees....: iedereen die tesla rijdt / gaat rijden en misschien ooit lid wil / gaat worden :)...)
Een borrel altijd goed !!! Tot volgende week !!
 
Normaal ben ik niet zo van het posten TOCNL gerelateerde berichten in andere draadjes... en ik probeer me dan ook zoveel mogelijk tot het eigen draadje te beperken, maar om al die nieuwe enthousiaste forumleden (en CJAH ;-)) te bereiken dan nu toch eenmalig een oproep voor de borrel van volgende week vrijdag in dit draadje:

Tesla Owners Borrel - Tesla Owners Club Netherland

Gratis voor Tesla Owners Club Nederland leden.... en voor aspirant leden (lees....: iedereen die tesla rijdt / gaat rijden en misschien ooit lid wil / gaat worden :)...)
Ik kom misschien wel even langs om jullie auto's te bewonderen.
 
Mijn naam is Dirk , 57 jaar en ik woon in Brasschaat. Ik volg dit forum al enige tijd en heb me vandaag lid gemaakt. Ik ben zeer geinteresseerd in een Model 3 en sta op het punt er één te bestellen zodat ik nog van de Belgische overheidspremie kan genieten. Ik rijd dagelijks 50 km woon/werkverkeer en jaarlijks enkele grotere trippen (Oostenrijk/Vogezen/Ardeche)naar het buitenland. Ik twijfel tussen een witte SR+ en de LR AWD. eveneens wit. Zou een SR+ voldoende zijn voor mijn rijprofiel of toch maar een LR ? € 9.500 extra is natuurlijk een hoop geld voor +/- 100 km extra rijbereik...Kan je bij Tesla Aartselaar een proefrit maken met beide versies? Eventueel iemand met een Tesla in de buurt bij wie ik eens kan komen kijken ? Ik ken spijtig niemand met een Model 3 in mijn omgeving....

Je kan best eens bellen naar Aartselaar welke Model 3's ze hebben staan voor een proefrit. Maar qua rijervaring is er volgens mij weinig verschil tussen een SR+ en LR AWD.

Qua range gaat de SR voldoende zijn voor je woon-werkverkeer. Om het verschil voor je vakantie uit te rekenen, zou ik een kijkje nemen op A Better Routeplanner en vergelijken.

PS: ik woon in Berlaar (bij Lier). Dus moest je ooit eens de LR AWD van dichtbij willen bekijken, mag je altijd langskomen.
 
Hallo allemaal,
Ik ben Rob. Woon in de buurt van Groningen en sinds 27 september jl. eigenaar van een Model 3 LR AWD uitgevoerd in wit metallic met een zwart interieur. Aero doppen verwijderd en voorzien van een wheel cap kit. Heb nu iets meer dan 4000km gereden. Dagelijk ongeveer 35km enkele reis naar kantoor en daarnaast onderweg naar klanten in Noord Nederland.
Ik lees regelmatig berichten op het forum en vond het tijd om met te registreren.