Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Hi heren (tenminste ik denk dat de meeste van jullie heren zijn)., ik zal me ook even netjes voorstellen. Ik ben Joann en sinds afgelopen zaterdag de trotste (mede) eigenaar van een nieuwe oude Tesla model S 85 uit 2014. Niet verwacht maar ik mag er zowaar van manlief in rijden 😉
En rijden doet het zeg, geweldig! Ben er helemaal verliefd op! 👍🏼👍🏼👍🏼
Hoi Joann,
Van harte welkom op dit forum.
Is dit hangertje ergens te koop?
Screenshot_20210928-155010_Samsung Internet.jpg

Groetjes, Frank
 
Zie net dat er een Be/NL sectie is, zal me even voorstellen.

Ben Max, woonachtig in VS (buurt van NY). Kom redelijk vaak terug naar NL voor familiebezoek en stroopwafels. Stroopwafels hebben ze daar nu ook, maar de NLse zijn toch beter :).

Na lang wikken, wegen en sparen nu eindelijk zover dat we een model X occasion kunnen kopen. Zijn er gelukkig wat meer dan in NL beschikbaar :)
 
Hallo allemaal, ik lees al eventjes mee en vond het hoog tijd om ook eens iets te schrijven en even netjes voor te stellen.

Mijn naam is Gerry, woon in de buurt van Gent en zoals bij de meeste hier aanwezig ferm gebeten door het Tesla virus.


Ik heb een Model S 85 tweedehands gekocht van 12/2014 met 104.000 km op de teller. Ondertussen al 12.500km meegereden heel aangenaam gevoel, nooit gevoeld in géén enkele auto, nodigt steeds uit om meer te rijden top. Steeds baanvast in elke rit, verbruik 200 W/Km op 12.500Km

MCU2 geplaatst met CCS adapter geplaatst door Tesla.


Na twee jaar ook goed gemerkt dat Superchargen veel langer begint te duren. Na vele update verbruik nog hetzelfde ook weinig degradatie volgens Teslafi, Stats en Teslamate ik ben benieuwd nadat garantie verlopen is. Hou alle gegevens bij voor opvolging.
 
Moet ik mijzelf nu opnieuw voorstellen?View attachment 737891

Nee hoor je hoeft je niet meer voor te stellen, we zien je vaak genoeg hier voorbij komen;)

Wist je overigens dat alle namen van de gevestigde Duitse automerken eindigen op een “E”:
Bee-eM-Wee, eM-Be, Vee-Wee.

Daarom hebben ze in Duitsland gekozen om alle kentekens van EV’s op een ”E” te laten eindigen, geeft toch een beetje het gevoel dat ze mee doen op de markt van EV’s.
 
  • Funny
Reactions: Hbrink and job-lek
Allen, even om voor te stellen, ik ben sinds een jaar in het bezit van een wat oudere Tesla Model S uit 2014.

In 2014 heb ik een in het kader van onze startup 80 Day Race een London-Oslo in 80 uur rit gereden. Dit was voor het supercharger tijdperk (er was er 1 op de hele route!!), dus dat was toen nog best een uitdaging!

Het is dus wel leuk om de Model S uit dat jaar te bezitten. :)

Verder ben ik ook bezig om een Range Rover Classic uit 1991 van een Tesla aandrijflijn te voorzien.
 

Attachments

  • 4.JPG
    4.JPG
    130.5 KB · Views: 65