Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
hallo!

Ik lees reeds jaren mee, maar zonder Tesla bleef het bij een lurker zijn. Ik rijd reeds meer dan twee jaar met de Leaf, met plezier.

Nu de bvba goed draait begon de grote droom toch te kriebelen. En vorige week heb ik de stap gezet. Ik heb een demo wagen in Aarstelaar gekocht. Een Models S P90D Pearl White, 21 inch zilvere turbine velgen, next gen crème stoelen (had liever zwart), luchtvering, premium interieur, ultra HD geluidupgrade, winter pakket, spoiler, en glazen dak.

De afhaling is in de loop van volgende week. Deze dagen voel ik buiten de buyer remorse (het is toch nogal een bedrag!) vooral veel spanning :) Ik maak me nu ook al zorgen wanneer ik mijn velgen kapot ga rijden (ik had liever 19" velgen), wanneer ik de eerste keer tegen een muur ga zitten in een parkeergarage (parkeer vooral in Antwerpen centraal station, staan nog wel eens andere S'en, maar die garage heeft een moeilijke bocht na het binnen rijden waar ik nu al schrik voor heb). In mijn eigen garage ga ik eerst nog twee blokken laten weghalen alvorens deze model S binnen te rijden, ik heb momenteel niet zoveel speling en die blokken waren er eigenlijk om de oude houte poort die er was te beschermen als die open stond dat je niet met een wagen de volledige breedte kon benutten (dat is nu eenmaal nadeel van poort die naar binnen open gaat en wat reliëf bewerking heeft die onderaan uitsteekt).

Verder stel ik mij vragen wat doe je nu eigenlijk niet met zulke klasse wagen wat je met een gewone wagen wel doet? Waar ga je niet meer naar toe met deze wagen? Waar parkeer je best niet meer? Dat zijn misschien domme vragen maar ik stel ze mezelf :)
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    553.3 KB · Views: 66
  • image.jpeg
    image.jpeg
    594.4 KB · Views: 44
Welkom Kristofl,

Na volgende week zal de twijfel na 2 seconden weg zijn gok ik. Die velgen zou ik direct hier op t forum te koop zetten. Ben je zo kwijt. Schade ga je er zeker mee rijden. Je zult vooral meer, vaker en verder gaan rijden denk ik. Parkeergarages kun je t beste zoveel mogelijk vermijden. Domme vragen bestaan hier niet.

Oh ja, we hebben al wel een apart voorstel draadje... Even voorstellen...