Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal,

Geen idee of het hier een gewoonte is, maar op vele fora wel. Ik zal mezelf even snel voorstellen.

Ik ben Ewout Schalkwijk en sinds anderhalve maand eigenaar van een, wat ze bij ons een 'Veteran' Tesla noemen. het betreft een November '13 Tesla S85 met zo'n beetje alle opties die toen beschikbaar waren.

Ik meende een aantal weken dat er helemaal geen Nederlandstalig Tesla forum was, maar nu dus toch gevonden. Leuk om een beetje de ervaringen van jullie mee te lezen.

De Tesla heb ik vooral gekocht om door mijn kilometrage er geld mee te verdienen. In de laatste anderhalve maand heb ik alweer meer dan 6000km gereden, en dat levert leuk centjes op. Milieu vind ik wel belangrijk, maar daar heb ik de auto niet voor gekocht.:oops:

De eerste paar upgrade's zijn al uitgevoerd en er staan er nog een paar op het lijstje. ik heb sinds een week de nieuwe middenconsole van Tesla erin zitten er ben daar heel erg content mee. Tevens de sterkere LED's van Abstract Ocean in de trunk en de frunk, de hoedenplank 'lifter' en de beschermfolie over het 17" scherm.

Op het lijstje staan matzwarte 21" turbine velgen (heb nu de zilveren met wat stoeprand schade.

Graag zou ik m'n remklauwen dan mooi wit hebben aangezien de auto ook (parelmoer)wit is. Daarbij die mooie velgbeschermers, ook in wit. Ik zie dat jullie een netwinkel in almere hebben voor dit soort 'dingetjes'.:)

Op het Volvo850forum houd ik een blog bij omdat ik daar al jaaaaaren actief ben. Naast de Tesla heb ik nog 2x Volvo XC70 D5 staan. Voor eventueel geinteresseerden: Sneeuwwitje en de zwarte XC Het begin van m'n Tesla avontuur.

Als dit topic niet gewenst is, dan mogen de mods het weer verwijderen. Voor die tijd even een paar fotootjes:

IMG_1794.jpg


IMG_1796.jpg


IMG_1686.jpg


IMG_1959.jpg


IMG_1962.jpg


IMG_1963.jpg


Voor nu,

Groet, Ewout:)
 
Erg leuk die reacties hier.

@Herbie65, ik zal binnenkort m'n bestelling bij je plaatsen voor de witte velgbescherming. Helaas verkoop je geen remklauwcovers van aluminium zoals MGP. de verzendkosten vanuit de States maken het er niet leuker op. Ik laat ze dan wel naar m'n broer in Den Haag sturen.

Witte auto met mat zwarte turbine velgen, witte velgbeschermers en witte klauwen. Een soort van natte droom.;)
 
@Ewout : Heb je je wagen bij Tesla zelf gekocht? Welke garantievoorwaarden heb je dan gekregen?
1 of 2 jaar waarborg?

Ik heb de auto idd privé bij een particulier gekocht. De resterende garantie is nu nog 40.000km, maar in Noorwegen is de garantie sowieso vijf jaar vanaf nieuw levering. Dus eigenlijk nog bijna twee jaar. De rest van de garantie voor batterij etc natuurlijk nog vijf jaar. Althans ik heb begrepen dat die garantie wereldwijd acht jaar is.

Garantie is in Noorwegen altijd heel goed geregeld. de consument hoeft er ook niet voor te knokken. De garantiegever dient eventueel aan te tonen dat iets niet onder garantie valt.
 
Ik ben Pim en collega van Herbert van een niet nader te noemen bedrijf uit Almere. Ik rij zelf (nog) geen Tesla, maar sleutel wel regelmatig aan jullie auto's, zoals inbouwen van dashcam's, velgbeschermers etc.
Omdat Herbert nog steeds verbannen is en ook geen berichten kan lezen, leest hij wel op mijn account mee. Dus als je berichten aan hem hebt, laat het maar weten, ik geef ze allemaal door o_O.
 
OK, dan stel ik me ook maar even voor, voor de mensen die mij niet kennen.
Ik ben al 2,5 jaar MS rijder.
Enkele dagen per week bestuur ik grote blauwe zwanen door Europa.
Daarnaast doe ik er nog wat zaakjes naast. Ik zal de namen niet noemen want ik heb begrepen dat je hier erg makkelijk een ban te pakken hebt.
Wat doe ik zoal?
Ik zal het voorzichtig proberen te brengen zonder reclame te maken.
- ik importeer en distribueer Velgbeschermers van een niet nader te noemen merk in Nederland en Vlaanderen
- Ik bouw dashcams in. (met name in tesla's).
- en nog een bedrijfje in accessoires voor onze auto's. Een gedeelte komen uit het buitenland, maar ook een gedeelte ontwikkelen we zelf.
zoals: verlichte instaplijsten en makeup spiegeltjes, hoedeplankliften, houdertjes voor de laadpasjes etc.
Als beginneling kan ik nog geen profielplaatje plaatsen, dus bij deze even een plaatje voor de herkenning.

herb.jpg
 
Hallo allemaal. Vandaag heb ik eindelijk mijn Tesla S90D Midnight Silver mogen bestellen. Heerlijk gevoel, beetje zoals een tiener die krijgt wat hij heel graag wil hebben :)

Alleen nu even wachten, verwachting midden juli begrijp ik......

Ik zal dit forum eens goed doorspitten, interessante posts denk ik zo!
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Status
Not open for further replies.