Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Facelift Model S ?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kwam dit tegen op het Amerikaanse forum.....
Denk er toch sterk over na om mijn verse P90DL after market te retrofitten.
Is iid een stuk voordeliger dan Daniel zijn optie.........

These guys do an aftermarket nose cone that looks close: Karstyle

New Bumper Retrofit.jpg
 
Ik kwam dit tegen op het Amerikaanse forum.....
Denk er toch sterk over na om mijn verse P90DL after market te retrofitten.
Is iid een stuk voordeliger dan Daniel zijn optie.........

These guys do an aftermarket nose cone that looks close: Karstyle

View attachment 174307
Die foto is geen retrofit maar een nieuwe facelift denk ik.
Er is wel een lookalike bij hen. Maar dat is niet hetzelfde als de echte facelift.
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2016-04-28 om 13.05.02.png
    Schermafbeelding 2016-04-28 om 13.05.02.png
    938.5 KB · Views: 62
Ik denk dat ik gewoon de chrome rond mijn nose ga wrappen of dippen... net zoals Mc-Fly... één van mijn favorieten.
De facelift is mooi... maar de kleinere frunk door de hepa is toch lastig vind ik. Ik vraag me af hoe nuttig die gadget is.
View attachment 174311

Nou...van de week zat ik weer eens in de gerecyclede tweedehands rook van iemand die in de auto voor me zat te roken.
Ongelovelijk smerig. Ik zou die gadget wel willen hebben. Eventueel betaald door de tabaksindustrie.
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Ik denk dat ik gewoon de chrome rond mijn nose ga wrappen of dippen... net zoals Mc-Fly... één van mijn favorieten.
De facelift is mooi... maar de kleinere frunk door de hepa is toch lastig vind ik. Ik vraag me af hoe nuttig die gadget is.
View attachment 174311
Ik vermoed dat dit meer op de Chinese/Aziatische markt gericht is, daar heb je er veel meer voordeel van.
 
Wat mij opviel bij het laatste filmpje van de facelift in deze thread, dat de stootcilinders van de 'actieve' trunkcover tbv voetganger veiligheid niet aanwezig zijn! Zouden die zich nu onder één van de plastic delen bevinden of zou dit helemaal niet meer op het vernieuwde model worden ingebouwd?
 
Karstyle (UK bedrijf) gaat een bumper leveren die past op de classic.
Hiermee krijg je dan een "facelift look".
De originele Koplampen en motorkap blijven behouden.
AlloyGator Nederland schijnt de leverancier te worden voor Nederland en België. Prijzen en levertijden zijn nog niet bekend.
 
Karstyle (UK bedrijf) gaat een bumper leveren die past op de classic.
Hiermee krijg je dan een "facelift look".
De originele Koplampen en motorkap blijven behouden.
AlloyGator Nederland schijnt de leverancier te worden voor Nederland en België. Prijzen en levertijden zijn nog niet bekend.
Ik ben je eerst klant Herbert.........bij deze, en tx voor de snelle reactie vwb het toesturen Alloygator.
En bedenk ook hier is de E Rally een mooie kans om je product te promoten o_O